fallback

Новият малък всъдеход на Toyota няма да се продава в Европа и САЩ

Land Cruiser FJ ще дебютира до края на месеца, ще получи и познат дизелов мотор

Спирането на Suzuki Jimny Pro в Европа насочи вниманието ни към сочения за негов „духовен“ заместник Toyota Land Cruiser FJ (най-вероятно ще се казва така), неофициално известен като mini Land Cruiser. Виртуално изображение на бъдещия модел се появи в интернет, като той най-вероятно няма да изглежда точно така, поне ако се съди на прототипа Compact Cruiser (на снимките в галерията), но цялостната концепция на дизайна ще бъде много подобна.

В допълнение към малкия си размер и квадратна физиономия, бъдещият 4x4 на Toyota има здрава защита на каросерията и висок пътен просвет, както и много къси надвеси, идеални за добри ъгли на заход и оттегляне. Според информациите се предвижда се редуктор, както и два твърди моста.

Що се отнася до механиката, твърди се, че новият малък SUV на Toyota ще се задвижва от познатия 2,8-литров дизелов двигател, който се намира в по-големите всъдеходи на марката - Land Cruiser и Hilux, като вече получи и лека хибридизация.

Изобразената предница е в ретро-стил с кръгли фарове и черна решетка между тях. Отзад има малки задни светлини и нещо, което прилича на кутия за инструменти, заела мястото на резервното колело. Багажникът на покрива предлага допълнителна гъвкавост за носене на багаж или палатка за тези, които отиват на приключение.

Има обаче и лоша новина - най-вероятно бъдещият малък офроудър на Toyota няма да бъде глобален модел, а ще се предлага само в Азия, както и на някои развиващи се пазари. Така че той няма шанс за се появи в Европа, както и в САЩ.

Така ли ще изглежда бъдещият модел на Toyota? (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #3
    Охотник ( преди 1 месец )
    Японските производители, не спират да конглокират китайците в Азия. Защото борбата е най-голяма, за най-многобройният пазар. Но същевременно губят Европа, и в по-малка степен Кравария. И логично китайците вече превземат европейският пазар. До 5 години ще има предостатъчно модели, в средният клас. На достъпна цена, но само китайски марки. Европейските няма да издържат въпреки сливането. И за някой това ще е краят. За което са виновни сами. Имаха предостатъчно време. Но лакомията е голяма.
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ние тук в гайропата ще си караме малолитражките с по три цилиндъра и ще се радваме на живота и на чистят уж въздух а всъщност точно малолипрашките харчат най-много защото двигателят е винаги във високи обороти и начина му на работа не е оптимален докато един по-голям двигател който не е натоварен толкова харчи по-малко е по-екологичен.
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    Жалко. Аз се надявах на 2.5 хибрида и сходен дизайн като този от 1-10 галерията. Мерси все пак!
fallback
Последни