fallback

Tesla Cybertruck отново влиза в сервизите - 6-ти път от началото на годината

Мъск получи пост в администрацията на Тръмп - ще се бори с бюрокрацията

Tesla обяви сервизна акция за над 2400 от електрическия си пикап Cybertruck, съобщи агенция Ройтерс, като се позовава на Националната администрация за безопасност на движението по пътищата на САЩ (NHTSA).

Това е шестата такава акция за пикапа от началото на годината. Миналия месец Tesla обяви, че изтегля над 27 000 бройки от пазара в САЩ поради забавени изображения от камерата за задно виждане, които биха могли да влошат видимостта на водача и да увеличат рисковете от катастрофи.

Сега компанията на Илон Мъск връща в сервиза 2431 пикапа, произведени от ноември миналата година до 30 юли тази година. Изтеглянето е свързано с неизправност на инвертора, която може да доведе до загуба на мощност и да увеличат риска от злополука. Опасният компонент ще бъде сменен безплатно.

В същото време Мъск се уреди с пост в администрацията на новоизбрания президент на САЩ Доналд Тръмп, когото публично подкрепяше в предизборната кампания. Ройтерс съобщава, че Мъск и бизнесменът Вивек Рамасвами ще оглавят ново ведомство - Departament of Government Efficiency (съкратено DOGE, което препраща към любимата на Мъск риптовалута Dogecoin).

Мисията на Министерството на правителствената ефективност е да се бори с бюрокрацията, да намали ненужните разходи и да преструктурира федералните агенции. Ведомството също така ще създаде безпрецедентен "предприемачески подход към управлението". Тръмп подчерта, че позициите на Мъск и Рамасвами ще бъдат неофициални и няма да изискват одобрението на Сената.

По думите на самия Мъск, всички негови действия в Министерството ще бъдат публикувани в социалните мрежи, за да има максимална прозрачност. В новата си позиция той обеща да се консултира с "класацията за най-глупавото пилеене на данъчни пари" и обяви, че ще има "много трагични, но и изключително забавни" процедури.

fallback
  • #11
    Скъсани боксерки ( преди 1 месец )
    Пич, автомобилът трябва да е поне 90% здрав и надежден хардуер! Софтуерът е придатък....Явно с от по-новите поколения. Нищо лошо! Но е жалко, че не си имал контакт с истински автомобили от 70-те на миналия век. Не отричам прогреса. Но съм от хората, които се бръснат с по едно ножче, не с по три или пет....
  • #10
    До 9 ( преди 1 месец )
    "Скоро се оказа че една сносна камера за заден ход не могат да направят..." а осъзнаваш ли че се оказа, че повечето сервизни акции са направени без клиентите да разберат? Включително "ремонта" на камерата. "Смениха я" с "по-сносна камера" с update по интернет. Доста от "ремонтите" в "сервизните акции" бяха направени по този начин за една-две седмици след откриване на повредата. Осъзнаваш ли, че именно там им е силата. Там където е слабостта на европейските фирми и най-вече volkswagen. Софтуерът
  • #9
    Скъсани боксерки ( преди 1 месец )
    Две години великите инженери не можаха чистачка за предното стъкло да му направят....После хиляди други неща....Скоро се оказа, че една сносна камера за заден ход не могат да направят....Сега инвертор....
  • #8
    До лудория ( преди 1 месец )
    Вероятно е искал да каже най-продавания електрически пикап. Наистина се продава по-добре от електрическия пикап на ford. Ford имаше планиран производствен капацитет от 100 000 бройки за тази година, продажбите им намаляха 4-5 пъти от планираното след като излезе пикапа на Тесла. Пикапа на Тесла е витрина на редица бъдещи технологии в автомобилостроенето, които ще бъдат използвани от останалите автомобилни производители.
  • #7
    Лудория ( преди 1 месец )
    Най-продаван пикап?! Това е Ford F150 и то от много години. Деня, в който Тесла започне да продава повече от Форд, ще бъде чудесен за инвеститорите... но навярно няма как да дойде в обозримо бъдеще. Е, ако и САЩ решат да се самоубият и да спрат автомобили в ДВГ... Да погледан, Форд са продали над 650 000 пикапа за година. Та пишеш, Тесла продала повече?!?!
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    див капитализъм хората и държавата в едно изречение
  • #5
    До 4 ( преди 1 месец )
    Какъв казваш, че е проблемът да ползват един и същ двигател като единствената разлика между моделите е инверторът, който се сменя за минути, защото е на няколко болта от външната страна на двигателя, а не като на сто годишните да са го бухнали под предния капак свързан с 30 кабела и четири маркуча? Какво лошо виждаш да има два-три модела двигатели които да се ползват за абсолютно всички модели на марката и да са взаимозаменяеми? Разликата е само в батериите и инвертора. Plug and play.
  • #4
    СМОГ ( преди 1 месец )
    "Опасният компонент" :D Еййй много им бърка в джигера Киберкамиона - най-продаваният пикап в момента в Щатите, заради който в момента Шефовете на Ford гледат F150 с избелелите гуми по паркингите на дилърите и не могат да си намерят ушите по главите ..
  • #3
    Име ( преди 1 месец )
    Сервизен модел е явно?!.
  • #2
    Мда ( преди 1 месец )
    Как беше? "Един двигател за всички модели от Модел 3 до Сайбъртрак, за по-лесно обслужване от работниците и бял, бля, бля , бам неизправност в инвертора. Иначе напушения ще научи по тудния начин, че управлението на частни фирми, няма нищо общо с управлението на държавни институции.В първия случай следваш своя интерес,експлоатираш хора и криеш данъци от държавата, във втория трябва да работиш в интерес на хората и държавата.А за безумните харчове,полицейските тесли ще са сред топ местата
fallback
Последни