fallback

Peugeot 405 - от кола на годината до безсмъртие в Иран

Легендарният модел печели рали "Дакар", прославя се в киното и едва не се появява като купе

Този автомобил има има интересна съдба. Красивият седан и не по-малко симпатичното комби се появяват през втората половина на 80-те години - по време на европейския ренесанс на Peugeot. Всъщност обаче, 405 не успява да оправдае всички надежди на създателите си, въпреки че не се и провали.

Peugeot 405 е голям семеен автомобил, произвеждан от 1987 до 1997 г. Сглобяването му продължава по лиценз извън Европа - в Иран от Iran Khodro Company до средата на настоящата година. Около 2,5 милиона бройки от модела са продадени по целия свят, както с ляв, така и с десен волан. В началото на 2020 г. Peugeot 405 зае 20-то място сред моделите от едно поколение, задържали се най-дълго на пазара.

С какво се прочу Peugeot 405 - вижте в галерията:

fallback
  • #4
    Дядо Щукар ( преди 1 седмица )
    Преди години имах Рено 21, а пежо 607 съм карал служебно. Реното имаше добър мотор 1,7 пълна инжекция и вървеше доста добре. Обаче ходовата част много бързо се разбива, а ел инсталацията е пълен шит. Пежото беше почти ново, с 2,7 литров мотор HDI с две турбини. Гореше масло още на няма и 20 000, от трансмисията на около 50 000 започнаха да се чуват шумове и да се усещат вибрации, не вървеше кой знае колко, но за сметка на това харчеше. И въпреки кожата и всички други екстри, не ми е премиум
  • #3
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Проблема на френските автомобили е немската електроника и частите направени с прецизност и качество от някой германец ситроен пежо са уникални и здрави коли но зависи да не попаднеш и на калпав майстор че ще ги напразиш
  • #2
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Mi16 и T16 както и вариантите им x4 са легенди
  • #1
    Спор няма ( преди 1 седмица )
    Не е лоша кола
fallback
Последни