fallback

Най-добрите електрически коли, ако не искате Tesla

Британците посочиха 10 отлични избора за всяка категория и цел

Илон Мъск е в заглавията тези дни, след като обра славата покрай изборите в САЩ и победата на неговия приятел Доналд Тръмп.  Но най-богатият човек в света с все по-токсичната реторика в света има способността да отблъсква доста хора. Така някои собственици на Tesla започват да преосмислят дали трябва повече да карат неговите  автомобили.   Жалко, защото компанията прави страхотни двигатели. Най-новият Model 3 е един от най-добрите електрически автомобили, пишат авторите на класацията от британския „Гардиън“. Но ако сте решили да карате електрически коли, а Мъск ви отказва от Tesla, има много други добри опции. Авторът Стив Фаулър лично е шофирал всичките без последната.

Най-добрите електрически коли, ако не искате Tesla (ГАЛЕРИЯ)

 

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 2 седмици )
    За мен един плъг ин хибрид моля, за предпочитане китайски, тъй като имат най-голям електрически пробег и съотношението качество цена е отлично. Като ми свърши тока минавам на ДВГ.
  • #9
    анонимен ( преди 2 седмици )
    #6, какво са "спордли" и "свещенНик"? - не ги намирам в речника на БЪЛГАРСКИЯ език... :-(
  • #8
    анонимен ( преди 2 седмици )
    ...седалки тип "кофа".???!!!И това е само едно от неграмотно преведените неща. Инвестирайте в преводач.
  • #7
    Гост ( преди 2 седмици )
    До 3.От Теслю тротинетката какво да очакваш, освен неграмотност?
  • #6
    анонимен ( преди 2 седмици )
    До 3 - Виж, ако имаш някакви угризения, спордли ги с психолог или свещенник, а не ни хаби времето тук!
  • #5
    анонимен ( преди 2 седмици )
    26 киловата батерия ще минеш 225 км, ако колата я дърпа пътна помощ ...
  • #4
    До 2 ( преди 2 седмици )
    А една "войничка" на север от Южнокитайско море където Китай твърди, че островът Тайван не съществува, и цените и на електричките и на фотоволтаиците ще литнат яко. "А тя войничката си тлее малко и трябва". Та, ще си мерим ли тлеенето на "войничките"?
  • #3
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Някой, който изписва една от посоките на света като "иСток", да си позволява да изказва мнение по световните политически, икономически и в частност автомобилни въпроси, е меко казано непремерено. Като се вземе предвид и квалификацията "Ган40" за хора, които са разбрали (от собствен опит!), че електрокарът е наложеното(!) със сила и неавтомобилно/неикономическо "решение" за бъдещето, става ясно, че освен некАдърните списвачи в този сайт, повечето от четящите/коментиращи са също за кошчето. :-(
  • #2
    q ( преди 2 седмици )
    Вярно е че британците са странни, но и Ган40 също е странен. Кефи ме как се надява. Да се върнат старите изпърдаци, на старите цени. Няма да стане. Страшното е, че с отпадането на множество модели, отпадат и резервните части за тях. Защото преди и китайците произвеждаха масово с ДВГ и части си имаше. Така че скоро ще пропищите от цените за поддръжка, на димящите си таратайки. При една войничка в близкия исток пък петрола ще литне яко, а тя войничката си тлее малко и трябва.
  • #1
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Първо, електрокарът не е кола - това е съвременна газария, с която само(!) в града да се показваш, че си модерен, ...но т_Ъ_п. Второ, 5-тичката на Renault току-що излезе, никой не я е карал дългосрочно така, че да може да се каже, че е "най-добра" в която и да е категория. Трето, когато живееш над 5 000 години изолиран на остров, малко или много си повреден. Така, че тази статия отива в кошчето.
fallback
Последни