fallback

Най-добрите електрически коли, ако не искате Tesla

Британците посочиха 10 отлични избора за всяка категория и цел

Илон Мъск е в заглавията тези дни, след като обра славата покрай изборите в САЩ и победата на неговия приятел Доналд Тръмп.  Но най-богатият човек в света с все по-токсичната реторика в света има способността да отблъсква доста хора. Така някои собственици на Tesla започват да преосмислят дали трябва повече да карат неговите  автомобили.   Жалко, защото компанията прави страхотни двигатели. Най-новият Model 3 е един от най-добрите електрически автомобили, пишат авторите на класацията от британския „Гардиън“. Но ако сте решили да карате електрически коли, а Мъск ви отказва от Tesla, има много други добри опции. Авторът Стив Фаулър лично е шофирал всичките без последната.

Най-добрите електрически коли, ако не искате Tesla (ГАЛЕРИЯ)

 

fallback
  • #19
    TSLA ( преди 14 минути )
    Към 2024г. България е с 25% дял на ВЕИ от общия енергиен микс и 43% АЕЦ. Общо за целия ЕС към момента е 50% дял на чист ВЕИ ток. Нощем и късните часове е силата на ветрогенераторите, през деня са соларите, ВЕЦ и геотермите са денонощно. Тоя ток трябва да се съхранява и балансира. Тук се включват милионите коли на ток. А 60-те милиарда евро за петрол, които сега изнася всеки месец ЕС, остават тук за чист ток, нови коли, хайвер и уиски.ИЗВОД: по-малко с устенцата, повече с ръчичките и краченцата ...
  • #18
    Теслар ( преди 24 минути )
    ioniq 5N не е зле ако няма да е Тесла. Поне върви и има стойка.
  • #17
    TSLA ( преди 28 минути )
    #16 ние не сънуваме, ние действаме! "Подмяната на парка с електромобили няма да промени съществено потреблението у нас. За една кола са необходими 75-100 киловата. Така че това няма да се отрази на електропотреблението и на енергийния баланс на страната." - Александър Николов, изп. директор на АЕЦ-Козлодуй Живееш в блок, ще зареждаш на заряден хъб като Tremol ИЛИ се обаждаш на Gigacharger за станция пред вас ИЛИ пълниш от Шукото на 5-13 ампера колкото 1 климатик - достатъчно за дневен пробег
  • #16
    Въпросче ( преди 53 минути )
    Утре господ на всички подарява по една електричка, ей така, защото сте слушали. Ако може някой да обясни къде ще се зареждат. Повечето хора в България живеят в блокове. Как всичките тези хора през нощта (нека бъде така) ще си заредят колите едновременно? Нека да бъде през ден, пак същото. Имате ли представа колко МЕГАВАТА трябва да се прекарат до вас. Целите градове трябва да се прекопаят и положат НОВИ кабели, енергийните мощности пак са подарък от господ :). Продължавайте да сънувате ...
  • #15
    анонимен ( преди 1 час )
    Кой иска електричка? Никой не ги иска,затварят заводите за производство на електрички в Европа.
  • #14
    анонимен ( преди 1 час )
    ГАРАHТИРАHO: Зa 21 дни щe пpaвитe жecтoк CEKC като пopнoзвeзда - ще увeличите тpайно пeниcа си със 7 см и ще започнете да получавате еpeкция за 3 секунди и твъpдa кaто cтомaнa, кoлкoтo дълго иcкaте!---- https://cia.sh/stilmen
  • #13
    EV ( преди 1 час )
    Какво ми хвалят евро електрички правени в китай с цена х3 в сравнение с китайските им конглокенти. Защо няма BYD, Dongfeng, Zeekr ??? Иии Dachia Spring , модела е Dongdeng X1 с емблеми Дачия и софтуер за балканите. С цена 6300$ в Китай. Тук я продават на цена от 32000 лв за базов модел.
  • #12
    анонимен ( преди 1 час )
    какво стана ще ходим ли до резово ключ срещу ключ това е истински тест за пробег време и комфорт на пътуване
  • #11
    Гост ( преди 1 час )
    Хюндай йоник с 28 kw. Почти неубиваема батерия. Зарежда със 68kw .
  • #10
    анонимен ( преди 2 часа )
    За мен един плъг ин хибрид моля, за предпочитане китайски, тъй като имат най-голям електрически пробег и съотношението качество цена е отлично. Като ми свърши тока минавам на ДВГ.
fallback
Последни