fallback

Най-малкият SUV на Skoda се оказа много евтин

Kylaq ще се прави в Индия и ще започва от 9300 долара

Чешкият производител Skoda представи най-новия си SUV, който е и един от най-евтините модели на марката. Kylaq ще се произвежда и продава в Индия, където цената му стартира от 9300 долара.

По-интересното е, че най-новата Skoda предлага впечатляващо дълъг списък от екстри. Те включат електрически регулируеми предни седалки в шест посоки с вентилация, които се заплащат. Стандартни за модела обаче са 25 активни и пасивни функции за безопасност, като в най-високото ниво на оборудване те са над 35, включително автоматични фарове (с функция за завиване) и контрол за задържане по наклон.

По индийските стандарти това е компактен SUV, но всъщност Kyloq е доста малък. Дължината му е 3992 мм, но пък предлага сравнително голямо междуосие - 2564 мм. Широчината и височината са съответно 1783 и 1618 мм, а пътният просвет е цели 18,8 см, което е разбираемо, тъй като автомобилът е предназначен за страна с лоши пътища, каквато е Индия.

В основата на Kylaq е платформата MQB-A0-IN на Volkswagen Group, която всъщност представлява по-евтина версия на архитектурата MQB. Кросоувърът ще се предлага само с един двигател - 1,0-литров с турбо и три цилиндъра, който развива 114 к.с.п и 178 Нм въртящ момент. Предаването е предно, като изборът е между 6-степенна механична скоростна кутия или автоматик. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 10,5 секунди, а максималната скорост е 180 км/ч.

Kylaq е оборудван с по-мощна автоматична климатична система, за да па сне на горещите летни дни на Индия. В зависимост от версията, купувачите могат да имат различни екстри от електрически люк до круиз-контрол. Малкият SUV се предлага и с безжични Apple CarPlay и Android Auto за 10,1-инчовия инфотейнмънт. Водачът получава цифров 8-инчов инструментален панел.

Ниската цена на Kyloq се дължи и на факта, че около 95% от частите са произведени в Индия, като моделът ще се сглобява в завода в Чакан. Продажбите стартират догодина.

fallback
  • #9
    ij_pepe ( преди 1 месец )
    Карал съм 100S.И старата Октавия от 69година. Честно казано в ония години си бяха куклички. Возеха комфортно. Лесни за подръжка. И малко горяха.
  • #8
    анонимен ( преди 1 месец )
    Няма как да си накривим душата, че всеки собственик на Шкода всъщност няма пари за Фолксваген, а всеки собственик на ФВ няма пари за Ауди. Това, че всъщност голяма част компонентите в тези три марки са еднакви е друга история. "Тежестта" на емблемата е от значение, каквото и да си говорим. И Фолксваген Груп много добре го знаят и свирят яко на тази струна. При всички производители с марки в различни класове е така и колкото и вода да се носи от кладенци, това няма да се промени.
  • #7
    Дон Шопеску ( преди 1 месец )
    Нещата вървят натам - към все по-евтини коли. Поради простата причина, че човечеството масово и постепенно обеднява, няма значение на запад или на изток. И всичко това заради либералното управление, санкции, зелени политики и вся остальная свволоч... Автоиндустрията, залагаща на скъпи екстри и луксозни изпълнения ще закъса.И спасението ще е в отказа от излишни и безсмислени луксове и екстри в масовите автомобили, за да бъде поносима цената за масовия пазар.
  • #6
    търся си шкода ( преди 1 месец )
    ако някой гъзар го е срам от шкодата да ми я даде на мен
  • #5
    Мили момчета, ( преди 1 месец )
    ако разчитате някоя жена да ви хареса заради колата, която карате, за *** на зеле не ставате. Но нещата ще се наредят, ще натоварите някоя принцеса в 15-годишния миризливия трилитров германски дизел със самочуствието на първокласни тарикати. Скоро след това ще писнат 1-2 хлапета. Дъртият таралясник ще отеснее, а повишаващите се разходи ще ви преориентират към също толкова древна Zafira например. Моментът ще бъде подходящ да си спомните за пренебрежителното си отношение към Skoda.
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    35 функции за безопасност, като завиващи фарове и потегляне в баир... представям си останалите 33
  • #3
    Кола за счетоводител ( преди 1 месец )
    Всеки който си купи Шкода все едно си татуира на челото: стиснат комплексар. Никоя жена няма да го хареса а ако има жена от преди това ще го напусне. Никой актьор и известен не кара Шкода. Кола за средняци. Пластмаса от стари туби. Текстил който още след един месец е като на 10 годишно такси от централна гара. Кола с дизайн на куфар с гуми.
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    Шкода винаги ама винаги са били евтини коли, каквото и където им погледнеш, сега поради инфлация и пазара цените им не са малки, но те са си все още евтините коли които ги обновяват веднъж на 7 години.
  • #1
    Шкода Индия ужас ( преди 1 месец )
    Винаги съм вярвал че Шкода е много лоша кола и няма как да стане по-зле. Извинявам се може. Третокачествени части и ужасен дизайн вече ще се комбинира с монтаж в Индия. Всичко ще бъде мега ужасно
fallback
Последни