fallback

6 здрави премиум SUV на старо

Тези модели на японски и европейски марки няма да подведат собствениците си

На пазара на употребявани SUV от висок клас има най-различни предложения, като някои модели се радват на голямо търсене. Експерти посочиха 6 модела, които си заслужават покупката.

Всички те отговарят на три основни критерия - възраст 10-12 години, пробег до 200 000 км и цена между 20 000 и 30 000 евро. И което не е за пренебрегване - те са проектирани и създадени от реномирани японски и европейски автомобилни компании.

6 здрави премиум SUV на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    ха ха ха ха ха ( преди 2 седмици )
    Бмв е най голямата трошка от всички.
  • #10
    Гошо ( преди 2 седмици )
    Имам Мерцедес GLE 250d от шест години и вече е на 300 000 км без никакви проблеми. А за разхода от 6л другите конглокенти могат само да си мечтаят.
  • #9
    123 ( преди 2 седмици )
    Има грешка, защото бензиновите двигатели 3.0T при Q7 не са с турбо, а със суперчарджър.
  • #8
    до #7 ( преди 2 седмици )
    Всички масови и премиум автомобили имат пластмаси. Странно е да говориш за некадърност за японските автомобили и особено за Лексъс, като се има предвид описаните по-горе огромни недостатъци на немските!
  • #7
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Често сме говорили за изначалното значение на думата премиум. И докато немските марки размиват границата между премиум и луксозния клас, японските премиуми напълно осмислят термина премиум - завишена цена за същите пластмаси и некадърност.
  • #6
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Нека обобщим - 12 годишни коли на 200 000км до 30 000 евро..... Вие луди ли сте? По добре си палете пурите със стотачки. Повече има смисъл.
  • #5
    Петър Петров ( преди 2 седмици )
    И според мен е объркано заглавието... за стотен път.... би трябвало да бъде : 6 здрави премиум SUV на старо от американския пазар. За пореден път ни пробутват американски писания, *** така е много лесно ... копи и пейст ...
  • #4
    пак шекерлъци! ( преди 2 седмици )
    не е особено несполучлив , ремонтите често започваАт , като ресуЛсът му достига пробег до 100 000 кВ d всичко се управлява.., Слабите места на този модел са стандартни предни амортисьори !?, До 150 000 км понякога моторът не се разваля, въпреки че системата за впръскване на течност AdBlue редовно се измъчва !!?, изборът от задвижнанте е минилане и т.н. и т.н. Пепи Шекера пак загубен в превода! )))
  • #3
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Петре, мисля, че трябва да уточниш какво имаш предвид под "здрави"?
  • #2
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Лексуса го признавам. Ама другите - Тея БМВ-та наследиха на предишното поколение пипкавите проблеми с електорниката, дето струват десетки хиляди за ремонт. То хубаво е премиум джип за 35000 лева, примерно, ама като ти кажат "бордовия има нужда от смяна 6000 лева, а псоле и 20 дурги датчика, щото не работят с новия бордови, още 8000 лева" и направо клечката и застраховката ...
fallback
Последни