fallback

Peugeot увеличи мощността на своя бестселър

Новата plug-in хибридна версия на 308 развива 195 к.с.

Френският производител Peugeot представи нова версия на популярния си компактен автомобил 308 - plug-in хибрид (PHEV) със 195 к.с. Тази задвижваща система по-рано беше въведена и при актуализираното 3008, като се отличава с повишена мощност и по-голяма автономност в изцяло електрически режим. Тя е налична както за хечбека с пет врати, така и за комбито SW.

Преди това Peugeot 308 hybrid се предлагаше с двигател със 180 к.с., но новата версия вече е със 195 к.с., като не само е по-мощна, но и има по-голям пробег само на електричество. Новият двигател се предлага в нивата на оборудване Allure и GT, но все още не е е достъпен във варианта Style.

Peugeot 308 Allure разполага с множество функции за безопасност като предни и странични въздушни възглавници, LED фарове, адаптивен круиз-контрол, информационно-развлекателна система с поддръжка на Android Auto и Apple CarPlay, дигитален инструментален панел и други.

Версията GT добавя 18-инчови алуминиеви джанти, Peugeot Matrix LED фарове, безключов достъп, спортна облицовка, задна камера и предни сензори за паркиране.

Новият силов агрегат е комбинация от 1,6-литров бензинов двигател с турбокомпресор и електрически мотор, осигуряващи обща мощност от 195 к.с. и 360 Нм въртящ момент. Максималната скорост е 225 км/ч, а ускорението до 100 км/ч отнема 7,7 секунди. Електрическата автономност достига 85 километра благодарение на батерия с капацитет 17,2 kW/h.

Цените на Peugeot 308 Plug-in Hybrid започват от 40 530 евро за версията Allure и от 43 580 евро за версията GT. Комбито SW с този двигател струва съответно от 41 430 до 44 480 евро.

fallback
  • #8
    Кочо Честименски ( преди 1 месец )
    Няма да си взема Toyota Camry с всички екстри за същите пари, ами това...нещо. 80 хиляди лева. Трицилиндров двигател. Окачване от каруца отзад. Много хубаво!
  • #7
    Уточнение ( преди 1 месец )
    Копаят стабилно надолу. Предишната версия на 3008 хибрида беше 225кс и 300кс. Сега вече максимално 195кс.
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    Колегите с двата лева може да се ограмотят какво може да се купи за същите или дори по-малко пари от други марки (не визирам Дачия). С тези цени Стелантис ще глътнат още много вода (и не само те, но те най-много че "културата на печалбата" на г-н Тавареш отива към тотал щета.
  • #5
    до долния ( преди 1 месец )
    Е ти си бе ге селя ндур щом скачаш на немските недоразумения но това не значиюче ще струва 2 лева
  • #4
    дефинитивно не ( преди 1 месец )
    ми за 2 лева не, ама ако не-нова кола от същия клас струва от 5 до 10 според състоянието и оборудването - дали ще дам 80? и като казвам същия клас- пространството в този автомобил като литри на хартия може да е повече, но дали като седна ще имам толкова headroom/legroom? седни в един 20 годишен автомобил и след това в тазгодишен негов аналог. външно колата е порастнала с по 30 см на посока. вътре е същото, ако е и по-тясно. за 50К предпочитам 5-6 годишн БМВ 5 серия с 450 к.с., ти карай пежо 308.
  • #3
    до долния ( преди 1 месец )
    А ти аккво искаш за 2 лева да ги дават
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    От 1.6 мотора бяха извадили 225кс (май се слага на ПСЕ). СЕга с Е-мотор и 150кг батерия - 195кс. Защо просто не сложат чист ДВГ, вместо да се правят такива глупости. Ще спестят и едни 2-300кг поне.
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    80K за Пежо 308. Пхахахах. Направо best seller. Чудно защо не им вървят продажбите на Стелантис.
fallback
Последни