fallback

18 ключови факта за възроденото Renault 4

Висок просвет, голям багажник и технологии от Google - ето колата, която трябва да направи електромобилите достъпни в Европа

ПАРИЖ, ОТ НАШИЯ ПРАТЕНИК. 63 години след появата на Renault 4, и три десетилетия след края на производството му, французите възраждат легендарния си модел вече като електромобил. Новото Renault 4 E-Tech electric бе представено днес на автомобилния салон в Париж като модела, с който компанията иска да "демократизира" електрическата мобилност в Европа, по думите на главния изпълнителен директор на марката Фабрис Камболив.                        Новото Renault 4 ползва същата платформа и задвижване като представеното през пролетта Renault 5, но е удължено, с по-голям багажник и доста по-практично - съотношението между двата електромобила е горе-долу като това между Clio и Captur.

До този момент ни липсваше компактен просторен електромобил, заяви Камболив при премиерата. "Сега запълваме липсата с един многофункционален, практичен, модулен модел с голям и лесен за товарене багажник. Автомобил, който може да се използва за възможно най-много ежедневни нужди".             Новото Renault 4 в 18 факта (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 1 месец )
    Прилича на танк или бтр. Такъв е модерния дизайн.
  • #11
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 3 - Супер ... фантазии. Дай си още 50 минуса, да си мислиш, че зеленте ти идеи ще се реализират.
  • #10
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Както и да се опитват да го извървят, 4,14 м са много по-близо до сегмент Ц, отколкото до Б. Като се има предвид, че няма нужда от дългия преден надвес на моделите с ДВГ, не е никак чудно, че има място и багажник колкото горния сегмент, защото по всички възможни критерии е точно в него. Точно както Model У има повече място от Audi Q7. Още едно доказателство: междуосието му е точно колкото на Голф 8.
  • #9
    и най-ключовия факто ( преди 2 месеца )
    че е рено, т.е. абсолютна шитня! Факт!
  • #8
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #5, в наше време в ЕС евтин автомобил е 33 000 евро. В останалия свят това е цената на скъпите автомобили. Тоя глокник с нещастната си 40 квч батерия няма да може да мине 200 км на магистрала, но продължават и да лъжат хората, че има за 400 км. Аз съм за електрическите коли, но по-скоро за китайските. В Китай такава кола е под 10 000 долара.
  • #7
    Продължение ( преди 2 месеца )
    Така и язовирите ще останат пълни, без да е необходимо да работят и въглищни централи през пролетта лятото и есента, а само през зимата и то не всеки ден/седмица. Въпрос на организация и политическа воля е да направят двупосочното зареждане задължително за всички нови електромобили. Кой кога и дали ще го използва вече си е отделен въпрос.
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ето например в момента фотоволтаиците произвеждат над 2/3 от консумираната от България енергия, а АЕЦ Козлодуй произвежда над 1/2 . Електромобилите в момента могат да се зареждат с абсолютно чиста енергия, дори и без да работи ВЕЦ, която довечера да върнат в мрежата. Пиковото потребление ще може да се поеме от батериите и ВЕЦ, които са били спрени през деня за да пазят водата само при остра нужда. Така и язовирите ще останат пълни.
  • #5
    До 4 ( преди 2 месеца )
    Кое lamborghini струва 33 000 евро? Не знам в кой свят живееш, но в наши дни 33 000 евро е цена на евтин автомобил. Най-обикновен Toyota RAV4 струва около стотина хиляди лева вече. Толкова вече струва малкият хибриден Ярис. Тоест това е добра цена за електромобил, въпреки компромисите с бавното зареждане.
  • #4
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #3, с ламборгини ли го сравняваш, че ти се струва евтин?
  • #3
    Не толкова супер ( преди 2 месеца )
    Леко разочарова мощността от 100 киловата бързо зареждане, но като си има предвид, че това е евтин градски автомобил с малка батерия, произведена в Европа, няма как да няма компромиси.
fallback
Последни