fallback

Пет грешки при избор на употребявана кола

Избягването им ще ви помогне да направите правилния избор

Закупуването на употребяван автомобил може да бъде изгодно решение, но само ако подходите правилно към този процес. Без подходяща подготовка, има няколко често срещани грешки, които могат да доведат до допълнителни разходи и разочарование. Какви са те и как да ги избегнем? Нека разгледаме най-типичните грешки.

Пет грешки при избор на употребявана кола (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    5 КО ( преди 1 месец )
    Няма хубаво и евтино!!!Всичко е Късмет.Не вярвайте на никой. Аз съм сменил 18 бр.автомобила.Само първият го закупих от мототехника през 1986г. Беше на 4(четири) км.Шкода 120L. Продадох шкодата на 120 000км. и си купих ГОЛФ1 дизел на около 800000км. Пълна простотия,но тогава бях на 22г. Съвет към младите: ОТНОВО КАЗВАМ - НА НИКОЙ НЕ ВЯРВАЙ за състоянието на колата.КЪСМЕТ.
  • #8
    От село ( преди 1 месец )
    Най добре кола от първи собственик(единствен) има вече много такива коли, от познат, още по-добре, а то гаранция за нищо няма вече, какви нови *** продават ...
  • #7
    До 7 ( преди 1 месец )
    Поддържания автомобил си личи! Маслото се проверява за 10 секунди дали е сменяно редовно. Отваряш капачката и всичко се вижда. Може да пъхнеш и ендоскоп да огледаш състоянието на валовете. Те са много добър индикатор за състоянието на двигателя. Ако валовете са износени смятай че и надолу ще е същото положение. На мен по принцип ми е достатъчно само да чуя и да видя как работи двигателя на студен старт. От там нататък вече почват пазарлъците.
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    5-ти, при новия внос от Италия, може да се окаже, че маслото не е сменяно въобще:))
  • #5
    анонимен ( преди 1 месец )
    Покупката дори и от дилър, дето проверил, гарантирал и т.н. пак си е рисково, защото ако някой клиент попадне на "лимон" (казано по американски) дилърът може да гарантира много работи, ама скъсаните нерви са за пациента.
  • #4
    До 1 ( преди 1 месец )
    Глупости..... Аз лично предпочитам колите нов внос от Италия които не са карани и поддържани в България. Дори и да е с върнат километраж и да има нещо дребно ала бала то пак е по добре от кола карана в България. В Бг с тези лоши пътища, зимата масово ръсене на сол и пясък, калпави горива, фалшиви резервни части и некадърни гаражни майстори положението е много зле. За да е читава колата трябва да е много нова или направо гаранционна. Всичко друго дето е карано дълги години в Бг е раздрънкано.
  • #3
    анонимен ( преди 1 месец )
    Зависи за каква кола става въпрос. Като цяло при немските са най големите лимонки. Гледаш я лъскава и запазена пък тя има една камара проблеми все скъпи за отстраняване. Има просто модели които по начало са некадърно конструирани и още от нови са за скрап. Има и други които са направени за работни коне и държат на бой. На такава кола няма какво да и стане и дори да е с лош външен и да изглежда амортизирана това не е повод за притеснение щом върви. Като цяло колите от по нисък клас са по здрави.
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    Като цяло покупката на кола ента употреба си е игра на руска рулетка или уцелваш или се уцелваш.Кола втора употреба само от фирмен сервиз върнати лизингови. Проверени и сигурни.
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    не си взимайте кола от джамбазин.
fallback
Последни