fallback

Rolls-Royce обясни защо хибридите нe стават за моделите му

Това задвижване не отговаря на стандартите на марката за комфорт на пътя

Rolls-Royce не планира хибридни задвижвания за своите модели, въпреки че се готви да премине към изцяло електрическа гама до 2030 г. В същото време обаче британската марка оставя отворена за алтернативни опции за задвижващи агрегати, ако клиентите предпочитат това.

Според главния изпълнителен директор на Rolls-Royce - Крис Браунридж, хибридът не е нещо, което компанията е предвидила, тъй като той може да компрометира пластичността и безпроблемната мощност на моделите на марката.

В случая Rolls-Royce използва термина „Waftability“, за да опише плавното, безпроблемно шофиране, което осигуряват автомобилите му. Това е усещането да се плъзгаш по пътя с минимално усилие, където окачването и мощното, но същевременно прецизно ускорение и звукоизолацията от най-високо ниво карат возещите с в колата са се чувстват така, сякаш се носят във въздуха. Целта е да се осигури несравним комфорт и спокойствие както за водача, така и за пътниците, дори при високи скорости или дълги пътувания.

Британският производител изглежда уверен, че електрическите превозни средства са неговото бъдеще. В момента в гамата на марката има само едно EV - Spectre, но в скоро време към него ще се присъедини кросоувър в пълен размер и електрически заместник на Phantom. Марката планира да се откаже от моделите с ДВГ длед 2031 г., но Браунридж посочи, че този срок е „гъвкав“.

„Имаме способността да преминем изцяло на електричество до 2030 г., но ще бъдем водени от нашите клиенти. Различните региони по света ще напредват по отношение на задвижването си с различна скорост. Така че е важно да можем да се приспособим към това“, коментира шефът на Rolls-Royce.

За разлика от много стари автомобилни производители, които са фокусирани върху увеличаване на обема, Rolls-Royce се радва на лукса да не се налага да преследва по-високи продажби. Миналата година компанията е продала около 6000 автомобила и според Браунридж няма цел за увеличаване на този брой. Вместо това, марката се фокусира върху „нарастваща стойност за нашите клиенти“ чрез подобряване на своите индивидуални предложения, които позволяват широко персонализиране на нови превозни средства.

В случая на електрическия Spectre, например, 75-80% от първите поръчки включват значителна персонализация. Това повишава средната цена на модела 550 000 долара, което е с около 30% повече от базовия вариант.

fallback
  • #1
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    Преведено: Нямаме хибридна технология и ще се правим на тежкари. Spectre тежи почти 3 тона празен срещу "приемливите" 2300 за подобното купе с ДВГ Wraith. Този бъдещ Phantom ще удари 3,5 тона ако се електрифицира - в прав текст - Електродивотията е феноменална!
fallback
Последни