fallback

Новият Mercedes-AMG CLE63 беше хванат с V8 двигател

Германците се завръщат към традиционното задвижване (ВИДЕО)

Mercedes наскоро обеща да пусне повече автомобили с V-8 и емблема на AMG, като изглежда, че CLE63 е следващият. Ново видео, заснето в слънчева Испания, показва прототипи на топ-версията CLE в стил купе с камуфлаж на предната и задната част.

Лесно може да се разбере, че това не е модификацията „53“, тъй като тя е с кръгли накрайници на ауспуха, докато „63“ е с квадратни, както е и в случая. Освен това, прототипът издава отличителното ръмжене, генерирано от това, което вероятно почти сигурно е V8 двигател.

Твърди се, че в Mercedes-AMG са смятали да поставят 4-цилиндровия plug-in хибриден агрегат от C63 и на CLE63. Слабото търсене на седана и комбито C63 обаче са принудили шефовете на производителя да променят плановете си. Така купето и кабриолетът CLE63 вече получават 4,0-литров V-8 с две турбини с мека хибридна система.

Във всички случаи, този двигател звучи по-солидно от малък четирицилиндров мотор. Смяната на двигателя толкова късно във фазата на разработка обаче ще доведе до по-малко конски сили. Сега се очаква CLE63 да има 585 к.с. вместо 671 к.с., налични в C63. Цялата мощност обаче е на разположение на шофьора по всяко време, което обаче не е така при C63 или GLC63.

Така или иначе обаче би било странно да се постави четирицилиндров двигател в „63“, когато по-малкият „53“, който вече беше разкрит, разполага с редови шестцилиндров двигател. При топ-версията със сигурност щеше да има повече мощност, но феновете на марката са категорични, че ги интересува най-вече вида на двигателя.

Освен формата на накрайниците на ауспуха и шума на двигателя, има още един интересен детайл, който някои експерти отбелязаха, а именно - липсата на капачка за резервоара на задния калник от страната на водача? При C63 и GLC63 там има порт за зареждане, но тук случаят не е такъв, така че тези прототипи определено не са plug-in хибриди.

Ако двигателят наистина е бил променен, почти сигурно пускането на пазара може да е било отложено, за да се проведат допълнителни разработки и тестове. Mercedes не бърза да разкрие колата, тъй като CLE53 е на по-малко от година. Затова и топ-версията вероятно ще се появи в края на 2025 г.

fallback
  • #3
    НУРС ( преди 1 месец )
    Абе що всички Мерцедеси приличат на сом!? Да си наемат дизайнери от Пининфарина да им направят някаква по яка визия като на Ауди или БМВ или като на италианските супер коли....
  • #2
    Пропов ( преди 1 месец )
    Вз само да напомня , че 63 идва от Червения Мамут. Това е една луда стара S класа от 70те, напомпана за DTM. 6.3 V12. После още малко над 20 години 63 се слага на V12. После дойде ЕКО мошенгията и го скопиха на V8 с турбини. 2 турбини не заместват 4 цилиндъра, нито по престиж, особено пък по звук. Но преглътнаха го хората, щото AMG успяха да му докарат хубав тътен, Но тая шашма с 4 цилиндровия, накичен с турбини и батерии - не мина, няма и да мине. Хората с пари плащат за престиж и емоции.
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ок ... и?
fallback
Последни