fallback

Фалирала френска марка се завръща със спортен звяр

Saoutchik пуска 15 бройки от модела, базиран върху емблематичния Mercedes 300 SL

Легендарно име, фалирало още преди 70 години, се завръща с интересен спортен автомобил. Saoutchik е известен френски производител от 20-те години на миналия век, но в наши дни е познат само на запалените колекционери.    

В Златната ера на автомобилостроенето, фирмата беше известна с работата си върху каросерии за различни марки - от Jaguar, през Renault, та до Cadillac. Връзката им с Mercedes може би беше най-запомнена с това, че помагаха за каросерията за 680 S Torpedo и 500 K Cabriolet.

Сега французите се завръщат с поразително изглеждаща спортна кола, базирана на емблематичния Mercedes 300 SL. Наречен Saoutchik 300 GTC, звярът отдава почит на историческото партньорство с германската марка. Производителят, който фалира през 1955 г., твърди, че 300 GTC е ръчно изработен с „целия дух и индивидуалност на емблематичния Mercedes 300 SL“.    

Колата се отличава с много ретро стил, включително ниско поставена решетка, големи кръгли фарове, разширени калници и хромирани джанти с размер 22 цола. Отвътре изглежда базирана на няколко различни модела Mercеdes - с дисплея за водача, подобен на предишното поколение SL, докато оформлението на таблото прилича на настоящ хит от Щутгарт.

Въпреки че допълнителната информация за 300 GTC е оскъдна, предполага се, че ще получи най-добрата версия на 4.0-литровия V8 двигател с двоен турбокомпресор на Mercedes SL, който може да произведе 577 к.с. За съжаление ще бъдат пуснати само 15 екземпляра от 300 GTC и вероятно ще струват доста. Въпреки че цената все още не е обявена, Autoexpress прогнозира, че ще засенчи най-скъпия Mercedes SL 63 SE Performance Ultimate (340 000 евро).

   

Малко други неща се знаят за Saoutchik и тяхното завръщане. Публикациите на компанията в социалните медии обаче предполагат, че са си партнирали с Ugur Sahin Design, холандска дизайнерска компания, и Pogea Racing, немска фирма за тунинг.    

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 1 минута )
    Фалиралите марки, не случайно са фалирали. Да да се опитвваш да възродиш някоя в наш дни е меко казано пари на вятъра. Какви ли не забравени имена се опитаха, гръмко начало, но после ни дума ни вопъл ни стон. Това са толкова бутикови ниши... и парите да ги береш в градината, че да хвърлиш ей така едни 400к+ за кола, на която по често ще и се бърше прах, отколкото ще се кара.
  • #4
    анонимен ( преди 1 минута )
    Иcкатe напълно нови yсещания в CEKCA? Tогава тpябва да опитате това нещо---- https://do.my/xpro
  • #3
    анонимен ( преди 1 час )
    Изглежда добре. Само, дето я сравняват с кола за 340 000 евро, така че няма да ми е по джоба. Излаф аме тая даскалка - учу, учи, олимпиади, а у, пари ще има, богат ше си. Кво богат? Едвам изплащам една къща и виша, колата и тя е на изплащане. Не мога, като бял човел да отида и да тръшна половин милион на масата и да кажа дай ми, дай ми, дай ми!
  • #2
    Лудория ( преди 2 часа )
    А емоция? Защото този автомобил по-горе е за емоция, а не движение от точка А до точка Б. За тази цел си има Тойота, Дачия, Мерцедес, Тесла... шир потреба.
  • #1
    Факт ( преди 3 часа )
    Двг е мъртъв всяка една Тесла има същия пробег и по добри характеристики.
fallback
Последни