fallback

Още един семеен седан е на път да изчезне от Европа

Peugeot 508 остана без версии с чисто ДВГ и само с две нива на оборудване

Пазарът в Европа постепенно остава без класически седани от масови производители, като те отстъпват на все по-популярните кросоувъри. Това се отнася и за моделите от сегмент D, където е позиционирано Peugeot 508.

Търсенето на 508 спада и френският производител направи важни промени в гамата, като на повечето пазари в ЕС оставя в нея единствено хибридни версии. Освен това бяха премахнати няколко варианта на оборудване, което засили слуховете за предстоящото пенсиониране на модела. Предполага се, че след време неговото място ще бъде заето от изцяло електрически автомобил

Peugeot 508 вече не се предлага с бензинови или дизелови двигатели. В актуализираната гама за 2024 г. остават само хибридни версии. Освен това се предлагат два стила на каросерията - седан и SW комби, както и две нива на оборудване - Allure и PSE (Peugeot Sport Engineered).

Оборудването Allure включва опции като множество въздушни възглавници (предни, странични и завеси), 17-цолови лети джанти, LED фарове, дневни светлини и задни светлини, автоматични фарове и сензор за дъжд, тонирани задни стъкла, електрически регулируеми и отопляеми огледала и антирефлексно вътрешно огледало.

Също така то включва 10-инчов тъчскрийн мултимедийна система с поддръжка на Android Auto и Apple CarPlay, навигация, USB конектор, Bluetooth, цифрово радио, двузонов климатроник, адаптивен круиз-контрол и ограничител на скоростта, камери за задно виждане, сензори за паркиране, системи за подпомагане на потеглянето по наклон, следене на налягането в гумите и много други.

Версията PSE допълнително предлага 20-цолови алуминиеви джанти, спортен екстериорен пакет, AGR-сертифицирани предни седалки с електрическо регулиране, отопление и настройки за памет, безжично зареждане на телефона, първокласна HiFi аудио система и нощно виждане.

Под капака на Peugeot 508 (2024) също има значителни промени. Всички бензинови и дизелови двигатели са спрени от производство. Моделът вече се предлага изключително с Plug-in хибридни двигатели (PHEV). В семейството има три версии - 180 к.с., 225 к.с. и 360 к.с Всички са оборудвани с 8-степенна автоматична трансмисия e-EAT8. Базова PHEV версия със 180 к.с. и 11,8 kW/h батерия осигурява до 62 км пробег на чисто електричество.

Моделът с 225 к.с предлага същата производителност на батерията, но малко повече мощност. За тези, които търсят максимална производителност, версията PSE с 360 к.с. и задвижването на четирите колела осигурява електрически пробег до 46 км.

fallback
  • #4
    Име ( преди 1 месец )
    Така е като махнаха 2.0 хди с 180к.с. и вече не става за кола. Тежка кола с малък двигател.... не става!
  • #3
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ужас! Искат да унищожат великото пежо дето се чупи всяка седмица, не, не трябва. И великия тракащ hdi като всички дизели в кофата! Трака,вибрира, защо го спират! Ами всеки хибрид е по-динамичен от нещастния дизел.
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    Спрямо предната генарация, тази кола е подигравка. Има само един дизайн, който е също леко спорен. Но откъм вътрешно пространство, двигатели е стъпка назад. Пълен абсурд беше да предлагат този модел с 1.2 3ц мотор! А после за най силанта им версия (вече само хибрид, 225кс) искаха малко под БМВ 3-ка, с 2.0 мотор. След края на първа генарация, убиха 2.2 ХДИ мотора (а бе страхотен) и сложиха скопен 2.0, койо благодарение на СК е още по спънат. Еми няма как да стане..
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    O не! Искат всичко да унищожат :(
fallback
Последни