fallback

Mercedes-AMG GT 63 Pro се сдоби с колекционерска версия

Ще бъдат произведени общо 200 бройки от Motorsport Collectors Edition

Mercedes-AMG пусна специална версия на пистовия спортен автомобил GT 63 Pro, свързана с Формула 1. За разлика от обичайния модел, Motorsport Collectors Edition ще бъде пуснат в ограничено издание и ще получи уникален декор в стила на Mercedes‑AMG PETRONAS F1. Оборудването, както и двигателят, е стандартно за модела - старателно разработена аеродинамика, карбоново-керамични спирачки, неподвижно крило и 4,0-литров туин-турбо двигател с 612 конски сили.

Спортният Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+ Motorsport Collectors Edition ще бъде произведен в тираж от 200 бройки и ще получи уникален декор, който несъмнено ще привлече вниманието. В допълнение към ярките акценти в характерния за Mercedes‑AMG PETRONAS F1 стабилен цвят има и ръчно апликирана трилъчева звезда отзад. Джантите на ограниченото издание с две врати са ковани, с диаметър 21 цола. Автомобилът се предлага стандартно с гуми Michelin Pilot Sport Cup 2R Cup и карбоново-керамични спирачки с шест-бутални фиксирани апарати отпред и плаващи апарати отзад.

В допълнение, GT 63 Pro 4Matic+ Motorsport Collectors Edition включва аеродинамичен бодикит от въглеродни влакна (AMG Exterior Carbon Fiber), панорамен покрив, фиксирано крило (AMG Aerodynamics) и тъмни хромирани екстериорни елементи (AMG Night Package II). 

В салона има седалки AMG Performance с комбинация от тапицерия от кожа напа и микрофибър, аудиосистема Burmester High-End 3D Surround Sound с 15 високоговорителя, мултимедия MBUX с функция Interior Assistant, както и телеметричен комплекс AMG Track Pace.

Бонус е синтетично покривало с фланелена подложка. И всяко купе е оборудвано с усъвършенствана система против кражба Guard 360°, която наблюдава интериора и околностите с помощта на камери и сензори.

Двигателят на GT 63 Pro е V8 4.0 с директно впръскване и два турбокомпресора, както и на обикновения GT 63. Агрегатът развива 612 конски сили и 850 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,2 секунди, 200 км/ч се достигат за 10,9 секунди, а максималната скорост е 317 км/ч. 

Тъй като спортният автомобил е фокусиран върху пистата, инженерите на AMG са добавили радиатори в предните арки, активна охладителна система за диференциали между осите с трансферна кутия и подобрена аеродинамика. Например повдигащата сила отпред намалява с 30 килограма, а притискащата сила на задния мост се увеличава с 15.

Още снимки на специалната версия - вижте в галерията:

fallback
  • #2
    Е ( преди 1 месец )
    Това си е истински автомобил, човешки направен. Колкото и да рекламират вибраторите на дисциплините за шматки 0-100 и 400 м, си остават 3 тонни чуруци дето едвам кантарят хот хечовете на писта и са почти непригодни за нормално извънградско , където изборът е или с 90 или +2 ч дремане по зарядните, а в града зорлен дремане в някой мол да заредим.
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    Колкото и да рекламират този въглеродно влакнест клосет пак не сваля под 8 сек на 400м.
fallback
Последни