fallback

Нова версия на най-евтината електрическа кола в света

Новият бюджетен електрически автомобил Wuling Hongguang Mini EV беше разсекретен

Публикувани са първите снимки на второто поколение Wuling Hongguang Mini EV. Компактният бюджетен електрически автомобил ще дебютира преди края на тази година и ще струва от 32 000 юана (4600 долара). Това съобщава сайтът CarNewsChina.                    Новият Wuling Hongguang Mini EV, подобно на своя предшественик, се разработва с участието на специалисти от General Motors, тъй като американският концерн е съсобственик на марката, заедно с китайската SAIC.

Електрическият автомобил Wuling Hongguang Mini EV ще промени радикално външния си вид, тъй като ръбовете ще бъдат заменени от плавни линии. Капковидни фарове правят колата да изглежда като по-големия Wuling Bingo.                         В допълнение, хечбекът е нараснал значително по размер. Размерите на Wuling Hongguang Mini EV са:

дължина - 3256 мм; широчина - 1510 мм; височина - 1578 мм; междуосие - 2190 мм.

Интериорът на Wuling Hongguang Mini EV засега се пази в тайна, но се знае, че ще бъде стилизиран в стила на модела Bingo. Характеристиките на автомобила също бяха частично разкрити.                    Китайският електрически автомобил ще получи по-мощен мотор с 41 конски сили, но максималната му скорост все още ще бъде ограничена до 100 км/ч. Обхватът може да достигне 300 км.           

 

 

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ярис и подобните му са за бръмчене в града, а не за прекосяване на държавата. Не мога да повярвам, че някой не може да съобрази, че за различни задачи има различни инструменти.
  • #8
    До 7 ( преди 3 месеца )
    С твърдението си. "В днешно време примерно с Ярис е мъка, защото след това си като газен от трамвай, а какво остава за още по-голяма сапунерка." Направи 2в1. Хем отрече смисъла на съществуване на Toyota yaris, въпреки че един от лидерите при продажбите не само в своя клас, хем посочи с пръст потенциалните клиенти за такъв автомобил, ако се продаваше както в България за 10 000 лв така и по света на цената в Китай.
  • #7
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тико със 120 на Цариградско (тогава бул. Ленин) за 2 минути, не е баш като Тико със 120 по Тракия за 4 часа. Същото е и за Жигулата. Ти зарежи да може да се пътува часове наред в Жигула с над 80км/ч. Оставаш без слух и гръб. В днешно време примерно с Ярис е мъка, защото след това си като газен от трамвай, а какво остава за още по-голяма сапунерка.
  • #6
    Баце ( преди 3 месеца )
    Разбира се че съм пътувал, когато бях младеж и се напивах по дискотеките. Бях отговорен младеж и се прибирах с такси, А тогава повечето бяха Тико. Евтини и непретенциозни, но за сметка на това нови. Също така първата ми кола беше Жигули и не е като да не съм ходил до морето, включително по за една дискотека. Така че благодаря за комплимента, че ме нарече младеж. Въобще не ме бъркаше да пътувам само с 120 км/ч, но не по магистралата. През петолъчката. Бутилка газ не стигаше. Спирането не беше про
  • #5
    До 3 ( преди 3 месеца )
    "Баце", ти с Деу Тико пробвал ли си да пътуваш 400-500км? Или поне с Москвич или Жигула? Аре, опитай и се върни да ни обясняваш как ще стигнеш до морето за един час повече с такава сапунерка. Тва новата младеж от време на време съвсем губите връзка с реалността, и си мислите, че всичко, което лети се яде. Особено в Интернет.
  • #4
    анонимен ( преди 3 месеца )
    И Сега остава въпросът, след колко години и след колко километра може да избие разликата в цената, която е около 20 000 лв, за да избера да си купи hyundai i10, вместо това? И с 20 000 лв Колко ток може да се купи и колко километра да се изминат! Нали така питаха антиелектриците особено онзи дето си купи миналата година hyundai i10? Лично ми е задавал тези въпроси и е смятал че да си купиш hyundai i10 е много по логично отколкото Тесла модел Х и колко км може да мине парите от разликата.
  • #3
    анонимен ( преди 3 месеца )
    С 300 км пробег и 100 километра в час с този автомобил спокойно може да се ходи и до морето без особени притеснения. Вярно е, че пътуването ще отнеме час два повече, но спокойно могат да се преглътнат предвид, че на автомобила струва 3 пъти по-малко от бензинов или дизелов hyundai i10 с почти същите размери, който е един от най-евтините автомобили на пазара.
  • #2
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Това е автомобил, колкото навремето Тата Нано беше такъв. Онзи също струваше 5хил долара, поне според прес съобщенията на Тата. Останалото е история, както казват ескимосите.
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Този автомобил на тази цена ще се продава като топъл хляб в Европа. Но няма кой да го допусне, защото ще пречи на стогодишните.
fallback
Последни