fallback

Това е най-мощният Ford Mustang в историята

Версията GTD развива 815 к.с. и вдига 323 км/ч

Измина повече от година, откакто Ford представи Mustang GTD, който обещава над 800 к.с. сили при 7500 об./мин. Официалните данни вече са налице и те са по-впечатляващи от това, което Ford първоначално обяви.

5,2-литровият V8 двигател с турбокомпресор на Mustang GTD произвежда 815 к.с. и доставя колосалните 900 Нм въртящ момент към коляновия вал. Това го прави най-мощният Mustang на всички времена, поне в заводска изпълнение. А съотношението конски сили-литър работен обем е повече от това на Porsche 911 GT3 RS, което Ford изрично сочи като конкурент. Този Mustang достига и максимална скорост от 323 км/ч.

Инженерите на Ford са постигнали тези високи резултати чрез инсталиране на по-малка компресорна ролка и препроектиране на всмукателната и изпускателната системи. Двигателят разполага и със система за смазване със сух картер, първа за Mustang, която позволява увеличаване на максималната скорост на двигателя със 100 об/мин до 7650.

Благодарение на осемстепенната трансмисия с двоен съединител в задната част на автомобила има почти перфектно съотношение на теглото от 50:50. Задвижващи валове от въглеродни влакна предават мощността на двигателя V8 към колелата, където полуактивното задно окачване, което се вижда през задната преграда, държи нещата под контрол. Предното окачване се състои от къса и дълга връзка.

Ford поддържа общото тегло на автомобила ниско чрез широко използване на въглеродни влакна за предния сплитер, предния капак, калниците, праговете на вратите, покрива, капака на багажника и задния дифузьор. Купувачите могат допълнително да подобрят аеродинамиката и теглото на автомобила с допълнителен пакет, който включва дифузьор, голям сплитер, подобна на Формула 1 DRS система и 20-цолови магнезиеви джанти.

Тези мерки трябва да помогнат на Ford в плана му да направи една обиколка на „Нюрбургринг“ за по-малко от седем минути. Напомняме, че настоящият рекорд за спортен автомобил е 6:43.300 и е поставен в Porsche 911 GT2 RS MR. Освен това само Mercedes-AMG GT Black Series и различни Porsche GT3 са слизали под граница от 7 минути.

Най-мощният Musrtang ще илезе в ограничен тираж. От Ford не разкриват колко екземпляра ще произведат, но твърдят, че за 37 дни са получили над 7500 заявки, въпреки солената стартове цена - 325 000 долара.

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 2 дни )
    И ферари правят коли на задно. И те ли са за реднеци?
  • #3
    От това, че... ( преди 2 дни )
    дори БМВ в М-моделите въведе X-drive. Сега всеки 4х4 спортен модел прави смешни задните предавки на драг, та дори и на писта. Кога ли Форд ще разберат това, или ще продължават да угаждат на оредяващите ред-неци!?
  • #2
    анонимен ( преди 2 дни )
    До 1 - Имам Мустанг от 2015-та и ... не разбриам, от какво се оплакваш :/
  • #1
    Илиян ( преди 3 дни )
    Оле майко юнашка! Всичко това е много добре, което са направили инженерите на Форд за любимия ми Мустанг, но защо не се захванаха примерно 10 години по-рано?!? Тогава още правеха каруци с ресори! За кога ще го помпат тоя Койот, той до няколко години ще бъде забранен и на Нюрнбургринг
fallback
Последни