fallback

Токов удар от Audi - ясни са цените за новото A6 e-tron

Топ-версиите на елекрическия модел ще струват над 100 000 евро

Германският производител Audi официално обяви цените на новото си изцяло електрическо Audi A6 e-tron, което обещава да бъде сериозен конкурент на Mercedes-Benz EQE и BMW i5. Стартовата цена за модела е около 75 000 евро за версията с 367 конски сили с батерия от 100 kWh, която осигурява до 756 км пробег.

Това обаче е само началото. За тези, които искат повече премиум елементи, се предлага специалната версия Advanced Edition за 80 000 евро, която добавя спортен екстериор и 20-цолови джанти. По-спортното S Edition струва около 84 000 евро и включва матрични LED фарове, кожени седалки и спортен волан.

Най-мощният и впечатляващ модел в гамата е Audi S6 e-tron, който произвежда цели 503 к.с. и се предлага със задвижване на всички колела. Цената на този електрически автомобил започва от 100 000, а версията Avant започва от 101 000. В допълнение, S6 има адаптивно въздушно окачване и уникални спортни характеристики.

Още при представянето на модела от Audi намекнаха за появата на по-достъпна версия с по-малка батерия и по-ниска цена, която трябва да бъде представена преди края на годината. Тя ще има за цел да направи премиум електрическите автомобили по-достъпни и обещава да бъде хит сред феновете на високите технологии и екологичните решения.

fallback
  • #8
    Като нява здрав разу ( преди 2 дни )
    С тия цени още заводи ще си заминат. И не е проблема в работната ръка а в мениджмънта.
  • #7
    анонимен ( преди 1 седмица )
    премия от лат. praemium награда, отличиe прeз англ. premium или рус. прeмия.
  • #6
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Аутомедия вие наред ли сте? Те са ясни още от началото и дори бях пуснал коментар с тях
  • #5
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Много ясно. Когато цената и е умишлено надута, за да обере само ограничените продажби на най-богатите, тази горница няма как да не се изчисти от вторичния пазар, защото там въпросните богати не присъстват. Съвсем умишлена стратегия. Тогава Ауди нямаше за цел да убива Тесла, а да продаде точно толкова ел.мобили, че да компенсира емисиите от ДВГ моделите и да не плати глоби. В Норвегия например, където плащаха 60% данък върху всеки нов автомобил и 0 за ел., цената на Аудито им се струваше ОК.
  • #4
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Те и предишните етрони, онези с формата на "джипове", струваха по 120-130 хил евра още преди години, обаче обезценяването им е покъртително, дори и за "премиум" играчки. Ставаше дума за некви 50-60% обезценяване за първата година или нещо подобно.
  • #3
    Факт ( преди 1 седмица )
    със 10квтч батерия тоя пробег е само мечта
  • #2
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Колега, аз бях първият тук, който разясни термина преди години, но не е нужно да го приемаш чак толкова буквално. Все пак е изградил собствен смисъл в автомобилостроенето - сегмент, стоящ над ширпотребата, но под луксозния. Няма никакъв проблем да го предложат с по-малка батерия - аз лично бих я приел срещу по-ниско тегло. Ако са догонили ефективността на Тесла, и 80 кВт ще са достатъчни, като се има предвид колко бързо се зареждат.
  • #1
    Дървено желязо ( преди 1 седмица )
    "Тя ще има за цел да направи премиум електрическите автомобили по-достъпни" достъпен премиум е оксиморон. Premium означава надценен. Продукт с по-висока цена за същия пазарен сегмент. Ако му свалят цената веднага спира да е премиум. Достъпен лукс вероятно е по-правилното словосъчетание.
fallback
Последни