fallback

Tesla надига глава в Китай, но е далеч зад конкурентите

Август е най-добрият месец на марката на този голям пазар

През изминалия месец август 2024 година Tesla е продала повече от 63 000 автомобила в Китай, което е с 37% повече от предходния месец юли. Тази цифра на продажбите е най-добрата от началото на годината. За това информира Ройтерс .

Въпреки увеличението на продажбите, представянето на Tesla е далеч зад това на основните ѝ китайски конкуренти. Най-големият производител на електрически автомобили в света BYD съобщи, че продажбите на неговите пътнически автомобили в Китай са се увеличили с 35% през август спрямо година по-рано, достигайки рекордна месечна стойност от 370 854 броя.

Подобно на много други автомобилни производители, Tesla беше силно засегната от продължителната ценова война в Китай, където икономическият растеж също беше бавен, а потребителското доверие крехко. През първата половина на годината продажбите на американската марка в Китай са намалели с 5%, отбелязва Ройтерс.

Редица фактори допринесоха за увеличаването на продажбите на Tesla в Китай през последния месец. Компанията предлага на купувачите безлихвени заеми до пет години от април, а през последните седмици няколко нови области в Китай разрешиха колите на марката за официални покупки.

Освен това в началото на тази година на автомобилите Tesla беше разрешено да влизат в някои държавни съоръжения, където преди това беше забранено. Всичко това обаче едва ли радва Мъск и компания, тъю като, както вече споменахме, китайските конкуренти са далеч пред тях.

fallback
  • #7
    До пръдливия ( преди 2 месеца )
    Гледам пак си се разпърдял наоколо. За толкова години не можа да обясниш, след като раздават на всички по еднакво но на Тесла по-малко, защо Тесла е на печалба от всеки продаден електромобил, а от ford примерно губят петцифрени суми от всяка продажба? Те не получават ли субсидии, въглеродни кредити, не продават ли акции и каква е разликата с тесла?
  • #6
    Хвалипръц ( преди 2 месеца )
    До долния "каква е печалбата.." Като махнеш приходите от субсидии, въглеродни кредити, продажба на акции (Тесла) или директните инжекции от комунистическото правителство (БЙД) - отрицателна.
  • #5
    анонимен ( преди 2 месеца )
    По-важния въпрос е каква е печалбата на Тесла на всеки продаден автомобил, а не бройката. От китайските компании за сега само BYD е на печалба със съвсем минимални стойности от порядъка на 1000 долара на кола.
  • #4
    Мирише ми на…. ( преди 2 месеца )
    Изгорял дизел. Сещате се нали. Като ги пипнеш почитателите на Ваг, Ди ЕсДжи или дизел и почва всеки да сънува някой си митбъатър. Ами не съм него. Хиляди сме които не харесваме старите коли. Свърши се. Ще се виждате на ретро авто съборите само вече
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Прав си колега, приключваме с бръм-бръм и минаваме на ток. Но не благодарение на Тесла или китайците, а на Урсула, която уж обеща предизборно разни работи, ама сега пак са яхнали зелената метла. Та тая електрификация е в ход от вчера - БДЖ ще купува локомотиви за 3 000 000 000. Ний поне покарахме, ама ти няма смисъл да се напъваш да вземаш книжка като пораснеш, тъй или иначе няма да има с какво да си купиш бленуваната кола, спасяваща планетата.
  • #2
    Чао TDI ( преди 2 месеца )
    Бръм бръм,,, чао чао
  • #1
    Все повече EV и по-м ( преди 2 месеца )
    Идва края на пушеците
fallback
Последни