fallback

15 ключови факта за новото Volvo XC90

Даже и шведите размислиха и дават втори шанс на ДВГ с обновения си флагман

ГЬОТЕБОРГ, от нашия пратеник. Дори и компанията, която най-уверено бе обявила курс към електрификация, дава отсрочка на двигателя с вътрешно горене. Volvo представи официално в Гьотеборг двата си нови флагмана: не само изцяло електрическия EX90, но и изцяло обновения XC90, който ще остави ДВГ в гамата на шведите за години напред.           Шефът на Volvo Джим Роуън представя новото XC90 в Гьотеборг         "Ние знаем, че електрическтото задвижване е бъдещето на автомобилната индустрия, но разбираме също, че много хора не са готови за него", заяви по време на премиерата Джим Роуън, главният изпълнителен директор на компанията. Ако вие сте от хората, за които електричеството още не е решение, ние ви разбираме и сме насреща, добави той.

Новото XC90 си остава на досегашната платформа SPA1 - шведите са преценили, че хоризонтът на съществуване на автомобилите с ДВГ е твърде къс, за да разработват нова - но в механиката и в задвижването са настъпили сериозни промени.                  Дебютирал през 2002, XC90 въведе второто си поколение през 2014 и продаде почти 1 милион екземпляра. Това е не само най-престижният, но и най-доходният модел на Volvo. Серийното производство на новия XC90 ще започне тази есен (в шведския завод в Торшланда), поръчките вече са отворени за почти всички европейски пазари, включително и българския.            Новото Volvo XC90 в 15 ключови факта (ГАЛЕРИЯ):

      

 

 

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 3 месеца )
    лишен от наивност/простота, прекалено изискан, изтънчен, префинен опитен, обигран, светски, с житейски опит усъвършенстван абе дърво с една дума
  • #12
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Значи, че транслитерирането е по-лесно от превода. Ъндърстендваш ли?
  • #11
    Аве ей гащник, ( преди 3 месеца )
    какво значи "софистицирано", че ние сме много прости ?
  • #10
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Да дойдат шведките. Ама какви шведки те са българки (от "Опасен Чар"). Това отдавна не е шведски автомобил. Гръмогласно оставиха дизела и бензина и после обратно към бензина. Вижте по форумите колко харчи XC90, ще се уплашите. Градско 15-16, защото е много тежко и е с малък двигател и батерия, извънградско 11-12, защото е като тухла и хибрида изобщо не го ползваш по магистрала с изкачвания или завои. Какви са тия глупости, каква екология, тези са отдавна фалирали.
  • #9
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Много харесвам, когато мине бус, зареждащ магазин и изхвърли едно кълбо ароматен, черен дим. Когато мине 10-12-20 годишен икономичен дизел, с чисто черна от сажди броня и номер, даде газ и като сепия се скрие зад черно кълбо. Най- скучно е когато видя електрически бус на DHL- няма пушек, няма миризма, а пък върши същата работа като димящата ръждавейка на еконт. Или пък тролеите и автобуси на метан. Мъчно ще ми е, ако забранят дизелите
  • #8
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    До коментаторите които твърдят че дизела си е отишъл. С какво зареждат магазините? С какво върви градския транспорт? С какво се транспортират стоките които поръчвате от Алибаба и идват до местния офис на Еконт? 10годишния ми дизел харчеше 9л градско. Прехваления мек хибрид на 1 година харчи 12 бензин
  • #7
    анонимен ( преди 3 месеца )
    радвайте се на живота докато не сте си купили волво джереми кларксон
  • #6
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Значи всичко е като при стария мидел, но таблетчето е ново? А цената да не е вече над 200 хил. лв?
  • #5
    Факт ( преди 3 месеца )
    Германия трябва да приеме поражението си.Германия се разпада Германия загуби отново.Творението на Рудолф Дизел се провали а цялата немска кошина се крепеше на него.Швабите трябва да приемат че дизеловата технология ебоклук. Че дизела никога няма да се върне дизела се провали няма повече шанс за него.
  • #4
    До # 1 ( преди 3 месеца )
    Рено за 200 хил. лв.
fallback
Последни