fallback

Наследник иска да спаси Dodge и Chrysler от Stellantis

Правнукът на Уолтър П. Крайслер смята, че концернът не обръща внимание на двете марки

Франк Б. Роудс-младши - правнук на основателя на Chrysler - Уолтър П. Крайслер, иска да купи марката, както и брандовете Dodge, Plymouth и Mopar, от концерна Stellantis. Роудс-младши пусна кратко видео, обясняващо защо и как тези марки трябва да бъдат върнати в американската собственост. В момента той търси инвеститори, за да превърне мечтата си в реалност.

В момента гамата на Chrysler не е това, което беше. Единственият нов автомобил на марката е миниванът Pacifica, след като производството на седана 300 приключи заедно с Dodge Charger и Challenger миналата година. Портфолиото на двете марки беше отрязано от Stellantis, което накара правнука на Уолтър П. Крайслер да предложи да ги закупи от френския автомобилен производител.

Роудс записа кратко видео, обсъждащо необходимостта от защита на бъдещето на Chrysler и Dodge. Той силно разчита на носталгията, като припомни първата кола на Chrysler от 1926 г. и участието на компанията в американската армия по време на Втората световна война.

Факт е, че Chrysler Corporation е изиграла жизненоважна роля в американската история и иновации, но индустрията се е променила доста от основаването на Chrysler преди почти век, а марките Chrysler и Dodge също трябваше да се развият. Роудс обаче не е доволен от ръководството им под ръководството на Stellantis и се страхува, че концернът не обръща нужното внимание на Chrysler.

Предложението на Роудс е да създаде нова корпорация Chrysler, която съживява марките Chrysler и Dodge. Той е категоричен, че иска да постигне „баланс между иновация и традиция“, като въвеждане на хибридни версии на класически модели, фокусиране върху автомобили с висока производителност и разширяване на привлекателността с по-достъпни опции.

Роудс иска да закупи марките Chrysler, Dodge, Plymouth и Mopar, операциите, съоръженията и служителите, като за целта разчита на потенциални инвеститори, които също могат да видят ползата от съживяването на марките.

fallback
  • #7
    Citroen ( преди 2 седмици )
    Времето на тези марки е отминало. Естествен пазарен процес.
  • #6
    анонимен ( преди 2 седмици )
    5-ти, в момемнта е точно това - еднаква карантия, само различно лого. И е учудващо за Тавареш, който уж е състезател, да прави такива глупости с Алфа, Мазерати, Додж (поне американските мускули) Това са емблематични марки, а не "еднодневки, на които да им забиеш 3ц
  • #5
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Не виждам никаква стратегия в стеянтис, поне да обединят всички в една марка така и така само сменят емблеми.
  • #4
    анонимен ( преди 2 седмици )
    сами си направиха лошото с моделите 200 и 300.Eминем който бяха наели за рекламата твърдеше че тези автомобили са направени от нищо друго освен чисто американско качество. собственици на тези автомобили в ютуб твърдят че това е възможно най-нискокачественият автомобил който може да се купи в САЩ - отзивите не са никак ласкави. Хем рекламират прословутото американско качество от годините когато дядото дава ключовете на своят мъсъл кар на внукът си и онзи само налива бензин и пали гумите ем- junk
  • #3
    Тинтири_минитири ( преди 2 седмици )
    Истината за съжаление е, че всичките марки в концерна имат нужда от спасение от него и най-вече от франсетата! Правят глупост след глупост, лутат се, гонят и разочароват клиенти. Вече не виждам смисъл да се пазарува там!
  • #2
    Анонимен ( преди 2 седмици )
    Автомобилния ерудит електрическата тротинетка с еякулация по темата.
  • #1
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Като цяло му пожелавам успех, но надали. Времената са такива, че няма да оцелее сам в тази индустрия. Иначе също намирам стратегията на Стелантис доста объркана и грешна, едва ли не всичко под общ знаменател.. да, пестят пари, но губят идентичност.
fallback
Последни