fallback

5 кросоувъра на старо с проблемни мотори

Тези мотори е добре да се избягват, ако пробегът им е над 100 000 км

Преди 20 години производителите заложиха на една нова тенденция - намаляване на работни обем на двигателите, в резултат на което на пазара се появиха нови мотори, чиято надеждност беше на ниско ниво. При тяхната разработка инженерите залагат на един и същ принцип - алуминиев блок вместо чугунен, директно впръскване вместо разпределено впръскване плюс турбокомпресор. И повечето случая тези мотори използват верижно задвижване.

Оказа се, че някои компании са усложнили устройствата без особена причина. Резултатът е намаляване на надеждността и на експлоатационния живот. Стигна се дори до сервизни акции, които удариха по репутацията на някои марки. Всички неуспешни двигатели бяха модернизирани набързо и след 2015 г. повечето от проблемите им бяха разрешени.

Някои от тези неуспешни двигатели (предимно малки обеми - 0,8-1,2 литра), обаче все още се намират под капака на автомобили на пазара втора ръка. По правило те оцеляват до 80 000-120 000 км, но след това излизат от строя. Те се поставят дори на популярни кросоувъри, така че има опасност да се натъкнете на тях при евентуална покупка. Тези автомобили по правило се предлагат на атрактивна цена, но е твърде вероятно към нея скоро ще бъде добавена значителна сума за ремонт или подмяна на двигателя.

5 кросоувъра с проблемни мотори (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    Ностранедамус ( преди 2 месеца )
    Купувайте нови коли бе Бай *** -овци, толкова ли сте зле да купувате стари
  • #9
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Скъпи каляски ! За това си карам CR-V и си свиркам.
  • #8
    Hans ( преди 2 месеца )
    Очакваме Хускварна и Щил да се монтират в следващите модели.....
  • #7
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Аз тези марки ,като цяло ги избягвам, не само кросоувърите:))
  • #6
    Propov ( преди 2 месеца )
    Абе всичко под 2 литра е еднодневка. Колите стават все по тежки, а тия малки двигателчета се мъчат и мъчат и естествено не след дълго каталясват. Когато една техника е направена с цел икономии, то не очаквайте нищо друго от нея, особено в дългосрочен период.
  • #5
    анонимен ( преди 2 месеца )
    0.9-1.2 TCe на Рено наистина беше трагична архитектура, в следващата версия 1.3 облякоха алуминиевите стени на цилиндрите със стоманен слой и взеха технология за нова глава от Мерцедес и двигателите станаха доста прилични... ВАГ имаха същите проблеми с 1.4 TSI и ги разрешиха в 1.5 TSI, Всеки се учи от грешките си... Почти PureTech на Stellantis си е същия ***
  • #4
    Руцефил ( преди 2 месеца )
    Руските двигатели са най-надеждните в момента. Не случайно в тази класация отсъстват.
  • #3
    бачо Кольо ( преди 2 месеца )
    Разбира се винаги има изключения от правилото.Но новите бензини са доста зле,а и отзи даунтсайсинг ги досъсипа.
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Наистина са чупливи тези. Бих добавил и корейското недоразумение D4EA в Хюндай тускон и Киа спортидж. Най-чупливият дизелов двигател на света. Бачо кольо не е прав за всички дизели.
  • #1
    бачо Кольо ( преди 2 месеца )
    Все бензинови моторетки!Дизелите са на ниво,както винаги!
fallback
Последни