fallback

BMW прави крачка назад в името на Евро-7

Новите бензинови двигатели на марката ще харчат колкото дизели

Електрификацията на автомобилната индустрия продължава, но някои производители продължават да развиват двигателите с вътрешно горене, като целта е те да отговарят на новия екологичен стандарт Евро-7. Технологията MHEV (48 волтов мек хибрид) вече не достатъчно и трябва да се търсят нови решения.

Изтекли патенти, регистрирани от BMW, показват, че инженерите на баварския концерн са открили формула за повишаване на ефективността на своите бензинови двигатели, като за основа на тяхното създаване за използвали технология от дизелови агрегати.

Според медиите в Германия тайната се крие в системата за предкамерно запалване - същият принцип, прилаган в дизеловите двигатели, използвани до 80-те години на миналия век, но адаптиран с важни модификации към съвременните бензинови двигатели. Нейното използване ще подобри ефективността на новите мотори - както бензинови, така и на дизелите.

За целта се използват нови запалителни свещи с отделни електроди за запалване и заземяване, което подобрява управлението на топлината и намалява риска от неволно запалване при високи натоварвания на двигателя. Техническите диаграми показват още предкамера с някои отвори - в BMW ги наричат ​​преливни, които са свързани с основната горивна камера.

Германската марка не е обявила никакви подробности за разработката, нито е потвърдила патентованата технология, но се очаква, че тя може да дебютира на пазара при появата на бъдещото BMW X5. Именно този модел ще получи новото семейство двигатели на баварския производител, които ще покриват стандарта Евро-7.

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 3 седмици )
    На Мазда актив Х е нещо такова, ама хората казват, че са доста мудни. Кола 190 коня да не върви и да е тромава не е особено приемливо.
  • #10
    анонимен ( преди 3 седмици )
    мазерати имат от години предкамерно възпламеняване
  • #9
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Еми така или иначе повечето от продажбите им са дизели в Европа така, че бензина ще е новия дизел с тази технология
  • #8
    анонимен ( преди 3 седмици )
    "Технологията MHEV (48 волтов мек хибрид) вече не достатъчно и трябва да се търсят нови решения." - Защо? Какво се промени? Не успя ли старата да обрне глобалното затопляне, причинено само и единствено от Европа?
  • #7
    анонимен ( преди 3 седмици )
    В тоя сайт се напълни с крайно леви млекопиещи от баща си, дето се любуват на вска нова мизерия и нареждат на другите, как да живеят ... Силата ви няма да я има още дълго ...
  • #6
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До 3 - Защото груба чинивници в ЕС, решиха, че ще заповядват на всички, как да живеят, докато правят хубави парички отстрани. А после разни хомосексуални неандерталци, като номер 2, решиха да пляскат, като тюлени в цирка, в неистова радост, как "лошите консерватори, ***, фашаги, ***" и прочие, трябва да плащат по-високи акси и да живеят по-скапан живот. Въздуха не се изчисти, като намаляха емисиите на колите, а като се изнесе 95% от производстовто в Китайа, ама не се споменава ... АМАН
  • #5
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До 2 И ти желая вскяа кола, кяото караш да е не евро 7 ами 77 и през 2 семдици да се разпада по пътя, със всичките си 17 конски сили!
  • #4
    анонимен ( преди 3 седмици )
    До 2 - Е мърло - ще ти избия всички ЗЪБКИ! Никой никога не попита мен или който и да е от нас, българите, дали искаме или не искаме в ЕС, ами ни вкараха на автопилот. НЯМА ДА МИ ГОВОРИШ ТАКА, ДОЛНОПРОБНИКО!
  • #3
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Очаквам до няколко години да преоткрият и карбураторите. Навремето карах едно Мицубиши с карбуратор което работеше уникално. Двигателя работеше толкова тихо че като си на 3 метра от колата на празен ход не можеш да разбереш дали е е запалена. Само едно леко цъкане се чуваше. Гореше 5 на 100. За всичките години и над 100 000к м не правила нито един проблем. И така и не разбрах защо се оказаха от карбураторите?
  • #2
    До #1 ( преди 3 седмици )
    Като не ти харесва ЕС, никой не те кара насила да стоиш тук, нито да купуваш БМВ-та.
fallback
Последни