fallback

Toyota обнови Tundra и Sequoia

Двата всъдехода получиха променен дизайн и оборудване

Японският производител Toyota обнови двата си най-големи модела - Tundra и Sequoia, насочени основно към американския пазар. Всъдеходите могат да се похвалят не само с промени във външия вид, но и с допълнение в оборудването.

Пикапът Toyota Tundra е с обновен дизайн, подобрено оборудване и с нова офроуд версия на TRD Rally, която впечатлява с блокаж на задния диференциал, амортисьори Bilstein и селектор на различни режими на шофиране. Този пикап се предлага само в нехибридна версия и със задвижване на всички колела. В същото време японците обновяват и всъдехода Sequoia, към който е добавена версията Texas 1794.

Toyota Tundra TRD Rally става и доста по-луксозна. Японците интегрират функция за масаж на предните седалки, възможност за излъчване на изображения от WiFi камера, инсталирана на ремаркето, директно в кабината и много други. Гамата от двигатели обаче остава същата: или V6 3.4 с два турбокомпресора (394 к.с., 649 Нм), или същата, но хибридна версия (443 к.с., 790 Нм), която е с двигател с вътрешно горене и с десет -скоростна автоматична трансмисия с вграден в нея електродвигател.

Пакетът TRD Rally внася и спортна нотка във външния вид на пикапа. Технически това е обичайният пакет TRD Off-Road, допълнен от червени, жълти и оранжеви акценти по купето и интериора. Автомобилът ще се предлага стандартно с 18-цолови джанти, амортисьори Bilstein, защита на бронята, електронно контролиран заден диференциал и система за избор на режим на шофиране Multi-Terrain Select.

По-усъвършенстваният вариант TRD Pro ще предлага амортисьори Fox с вътрешен байпас, различна предна стабилизираща щанга и гуми Falken.

Сродната Sequoia също получи модификации, подобни на Tundra, но вместо пакета TRD Rally, всъдеходът изпъква с версия 1794 в чест на годината, в която е основано ранчото в Тексас, на мястото на което сега се намира заводът на Toyota. За украса в интериора на новите всъдеходи се използват лешников фурнир и естествена кожа. Автомобилите се предлагат стандартно с т.нар. "капитански" седалки на втория ред, панорамен покрив, пакет за теглене и с 20-цолови джанти.

fallback
  • #2
    Лъжа! ( преди 3 месеца )
    "Гамата от двигатели обаче остава същата: или V6 3.4 с два турбокомпресора (394 к.с., 649 Нм), или същата, но хибридна версия (443 к.с., 790 Нм).." - НЕ Е същата! Това са новите доста чупливи моторчета и нямат нищо общо със стария 5.7л атмосферен, но вечен мотор.
  • #1
    Идиоти ( преди 3 месеца )
    Това стана преди 3 години, сега им сменят двигателите, че нещо дават фира след 20к мили
fallback
Последни