Kia премахна седана Cadenza от пазара в САЩ през 2021 г., но по-късно същата година в Южна Корея беше пуснат негов заместник, но под името K7. След смяната на поколенията той стана K8, като сега се намира в средата на жизнения си цикъл. И в типични си стил Kia го актуализира, като промените за значителни, въпреки че това е само фейслифт.
В съответствие с най-новия дизайнерски език на Kia, обновеният K8 получава вертикални фарове, придаващи на автомобила футуристичен външен вид. Предницата е изцяло преработена в сравнение с модела преди фейслифта и сега има широка LED лента за свързване на фаровете. Логото на Kia е преместено от бронята в долната част на предния капак.
Промените отзад са по-малко очевидни, като фалшивите накрайници на ауспусите вече ти няма. Задните светлини са привидно същите докато обновената броня има по-чист вид. Необичайно за фейслифт, предните и задните надвеси сега са малко по-дълги от преди след увеличаване на броните.
Модернизация има и в салона, където обновеният контрол над климатика вече е разположен под централните вентилационни отвори. Kia добави повече меки на допир материали и LED лента за околна светлина, която разполовява арматурното табло. Отзад катарамите на предпазните колани светят. Всички версии имат 10 въздушни възглавници като стандартно оборудване.
И ако спряната вече Cadenza се продаваше само с предно задвижване, то K8 се предлага в Корея със задвижване на всички колела, което е опция. Мощността се осигурява от четирицилиндров 2,5-литров бензинов двигател със 195 к.с. Има и по-мощен вариант с 3,5-литров V6 с 296 к.с., като системата AWD е достъпна само за него.
Като алтернатива клиентите могат да изберат 3,5 LPI, което означава впръскване на течен пропан. Този мотор развива 237 к.с. Последният наличен задвижващ механизъм е хибриден 1,6-литров агрегат с комбинирани 227 к.с.
Въпреки че Kia нарича K8 „безценен“, нестандартният на вид седан, който е с размерите на BMW 5-Series, струва около 27 000 долара. Дори топ-версията не е чак толкова скъпа, като е оценена на 37 800 долара. Продажбите в Южна Корея вече стартираха, като единствено хибридът се бави, защото все още не е получил необходимия сертификат.
Още снимки на новия седан на Kia - вижте в галерията: