fallback

BYD представи електрически хечбек на цена под 18 000 лева

Автономният пробег на базовата версия е 305 километра

Обновеният електрически хечбек BYD Seagull 2025 дебютира в Китай на цена, започваща от 9700 долара за базовата конфигурация и 12 000 долара за най-високата версия, което по текущия обменен курс се равнява на 17 800 и 22 000 лева.

Както съобщава CarNewsChina, актуализираният Seagull е претърпял едва забележим редизайн. Хечбекът се предлага в три конфигурации: Vitality Edition, Freedom Edition и Flying Edition.

Базовата и средната версия използват 30.08kWh батерия и имат пробег с едно зареждане до 305 км, докато най-високото Flying Edition има по-голяма 38.88kWh батерия и пробег до 405 км с едно зареждане. Мощността на двигателя е 74 конски сили.

Актуализираният електрически автомобил се предлага в четири нови екстериорни цвята: арктически синьо, топло слънчево бяло, черно полярна нощ и прасковено розово; и два интериорни цвята: Deep Ocean и Blue и Dune Pink.

Най-забележимата промяна в екстериора е замяната на логото "BUILD YOUR DREAMS" с "BYD". Дизайнът на предната част остава непроменен.

Стилът на интериора също е запазен от предишната версия със 7-инчов екран на арматурното табло и 10.1-инчов въртящ се мултимедиен контролен дисплей. Версиите Freedom Edition и Flying Edition са оборудвани с панел за безжично зареждане, отопляеми предни седалки и електрическо регулиране на шофьорската седалка в шест посоки.

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Според китайчетата, разликата между едната и другата батерия е 100 км със 8,8 кВтч по-голяма батерия. Т.е., според тях колата може да се движи с 88 Втч на км, при положение, че реално тя хаби двойно. Значи топ версията ще изминава към 200 км с 90 км/ч.
  • #12
    СМОГ ( преди 3 месеца )
    VW e-Up 36 kWh (Skoda Citigo/Seat Mii) са най-доброто за малко пари.
  • #11
    Станчо куфара ( преди 3 месеца )
    Това автомобилче ми прилича на китайски травестит
  • #10
    Някой ( преди 3 месеца )
    Да де,ама реалността тук ще е минимум 50 бона за базовата версия и над 60 средната версия!
  • #9
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тук ще е поне 60-70к, като от тях по-голямата част са печалба за диълра и мита.
  • #8
    До 5 ( преди 3 месеца )
    Научи се за какво служат кавичките в някои случаи. Както виждаш "субсидиите" в България вместо да намаляват цената на внесените автомобили, всъщност им удвояват цената. В България купуваме автомобилите на по-високи цени не само от Китай, но и от САЩ, Япония и редица европейски страни. Вероятно заради "високият ни стандарт на живот" обърни внимание на кавичките да не напишеш още някоя излишно мнение.
  • #7
    Алекс ( преди 3 месеца )
    Ако се появи в Европа ,цените ще са много по-високи.
  • #6
    До 3 ( преди 3 месеца )
    Ти в Китай ли живееш? И рупаш буболечки с ориз.
  • #5
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    Субсидии в България няма.
  • #4
    До 2 ( преди 3 месеца )
    Не съм първия, но очевидно не си схванал сарказма, как от 18 000 лв цена в Китай и след 18 000 лв "субсидии" цената в България ще стане 36 000 лв.
fallback
Последни