fallback

Прогноза: 85% от китайските марки ще изчезнат до 6 години

Приината е очакваната нова вълна от ценови войни при електромобилите

Експерти от консултантската компания Alixpartners очакват, че около 85% от китайските производители на електрически превозни средства просто ще престанат да съществуват през следващите шест години.

По-слабите играчи ще бъдат извадени от играта с нова ценова война, която предстои съвсем скоро. Тя ще бъде провокирана от бързо нарастващата популярност на електрическите автомобили.

В Китай броят на компаниите, които залагат на електрифициран транспорт, нараства бързо. Всичко това поражда нездравословна конкуренция, като съперниците започват активно да практикуват дъмпинг на цените. Малките компании не могат да играят по същите правила като гиганта BYD, което компенсира ниските ценови етикети с високи обеми на продажби. Затова и съдбата на малките фирми и стартиращи фирми е незавидна.

Не бива да се пренебрегва и друг факт - митата върху китайските автомобили, въведени в ЕС и САЩ. Експертите смятат, че те няма да окажат сериозно внимание върху големите производители от Китай, но по-малките компании ще загубят интерес към евентуални бъдещи продажби на тези два пазара.

fallback
  • #18
    До 17 ( преди 3 месеца )
    Фурнаджийска лопато, най-редовно сравняваш чисто нов автомобил с 30 годишен автомобил на газ и сега се опитваш да правиш същото. Не бил пълноразмерен автомобил от сорта на mercedes e клас който също ти е бил малък. Давам ти пример за най-достъпния автомобил в Китай и питам за негова алтернатива тук. В Япония да не би да карат по-големи автомобили? Там даже са по-малки от китайския за 4000 $. Въпрос на култура. Опитваш се с психопатски Методи Да изместиш въпроса. С колко заплати купуваш автомобил
  • #17
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Мите, пениш се като разгонен *** на мазна ламарина за някакъв китайски ел. автомобил за 4000 долара, без нито да си го виждал на живо, нито да си го пипал. Този автомобил е "автомобил", колкото навремето Тата Нано беше "автомобил" и струваше толкова пари. Смешката Дачия Спринг е доста повече от 4000 долара в Китай и дори тя трудно може да се нарече пълноразмерен автомобил. Така че, ае земи се сопри с филосософстванията по картинки и клипчета в Интернет, г-н. велик анализатор-оракул.
  • #16
    До 15 ( преди 3 месеца )
    За софтуера на xiaomi и huawei ли говориш? Кой европейски или японски софтуер е по-добър? Само ябълката ги бие.
  • #15
    Октосмотанизъм ( преди 3 месеца )
    Най-негодният софтуер, който съм изпитвал в живота си, е китайски. Тия са нива под индийците. Да вземеш такова нещо, от което зависи живота ти и този на близките ти, от китайски еднодневки, още повече под контрол на партията-майка, си е меко казано риск. Затова и на все още широко отворения европейски пазар, китайските ментета заемат епохалните 3-4%, колкото да преброят полезните ***. И най-вече немили-недраги плажуват по пристанищата, хем партията да отчита износ.
  • #14
    До 13 ( преди 3 месеца )
    Вярно е. Покупката на електромобил в Китай Не е като да си купиш телефон. Струва почти два айфона. Според статистиката, със средната заплата в Китай най-евтиния електромобил се купува с три месечни заплати. Няма как електромобилите да станат масови при тези високи цени, нали? На тебе Колко месечни заплати ще ти отнеме покупката на най-евтиния възможен автомобил с ДВГ, за да направим сравнението?
  • #13
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Абе, покупката на кола не е баш като на телефон или телевизор, поради леката разлика в цените им. Поради това ще е трудно по типичния китайски начин с бълване на евтина продукция "на килограм". На теория цените може и да падат, но пак е трудно да се фокусираш само върху цената, когато въпросната цена я плащаш години наред дори и след "сриването" й.
  • #12
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тези 85% които ще изчезнат произвеждат под 10% от бройките автомобили. В Китай има над 100 автомобилни компании.
  • #11
    До 10 ( преди 3 месеца )
    "Но, да не си кривим сърцата, китайския автопром наистина има проблеми със свръх производтвото, провокирано и субсидиите и от др.причини" това хубаво или лошо е за крайния потребител - клиента? Хубаво е да ги уточняваме тези неща. Свръх производството почти винаги е свързано с ниска крайна цена, от която печели крайния клиент. Колко хубаво би било и в Европа да имахме свръх производство и ниски цени, но уви. Дори Toyota поддържа недостиг и се чака година, за да държи цените високи.
  • #10
    Бат Петьо ( преди 3 месеца )
    Според мен като "изчезнат" 85% от китайските марки, те няма да се разтворят във въздуха, а ще бъдат изкупени и тези условни 15% , които ще остават, ще бъдат като бройка почти в обема на условно "старите 100%". Така че ако някой от феновете или производителите на "европейски" или американски л.а. и марки се радва, рано е. Но, да не си кривим сърцата, китайския автопром наистина има проблеми със свръх производтвото, провокирано и субсидиите и от др.причини. Но така е и в САЩ и другаде.
  • #9
    Лоша партия ( преди 3 месеца )
    Иска да отнеме смогът от бедните китайци, за да няма какво да им скрива слънцето и да ги принуждават да дишат чист въздух, защото робите им трябват здрави и да не боледуват. Отнемат свободата на китайците да дишат пушеци, като с данъците им субсидират производството на фотоволтаици, ветрогенератори, ултрависоковолтови правотокови далекопроводи, батерии и електромобили.
fallback
Последни