fallback

Това е най-мощното Porsche Panamera в историята

Много скъпото Turbo S E-Hybrid пристига заедно с ново GTS

Дни след поставянето на рекорд на „Нюрбургринг“, топ-версията на Porsche Panamera беше представена официално. Това е Turbo S E-Hybrid, оборудвано с електрифициран V8, който не само е по-мощен от своя предшественик, но идва и със сериозно подобрена батерия.

Задвижването на новия рекордьор на Северната дъга е поверено на 4,0-литров двигател с две турбини, произвеждащ 591 к.с.. Вградени в осемстепенната автоматична скоростна кутия с двоен съединител, електрическите мотори генерират още 187 к.с. Комбинирана мощност от 771 к.с. дава на новата Panamera Turbo S E-Hybrid предимство от 81 к.с. пред стария модел. В същото време въртящият момент е скочил със 130 Нм и достига 1000 Нм.

Благодарение на електрическата помощ новият флагман на Panamera ускорява от 0 до 97 км/ч (60 мили) за 2,8 секунди, а максималната скорост е 325 км/ч (с 12 км/ч повече от предшественика). Освен това капацитетът на батерията е увеличен с 45% - до 25,9 kWh, което води до по-висок електрически пробег.

Разположено на върха на гамата Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid получава възможно най-богатото оборудване. Керамичните спирачки са включени от самото начало, както и кованите 21-цолови колела с централно заключване. Доплащат се аерокид, увеличаващ притискателната сила, както и специалните гуми Michelin Pilot Sport Cup 2.

Porsche вече приема поръчки и оценява модела на 228 495 долара преди опциите, като това е цената за САЩ и в нея не са включени таксите за доставка.

Далеч по-евтина е версията Gran Turismo Sport (GTS), която струва 156 195 долара. Нейната нова версия също беше представена, като тя разполага с 493 к.с. или с 20 к.с. повече от предишното поколение. Ускорението от 0 до 97 км/ч отнема 3,6 секунди, а максималната скорост е 303 км/ч.

В сравнение с флагмана в семейството, версията GTS (червената на снимките в галерията) получава по-ниско окачване. В допълнение, инженерите от Цуфенхаузен са подобрили стабилизиращите щанги и са работили върху диференциала с ограничено приплъзване за по-ангажиращо шофиране.

Още снимки на новите Turbo S E-Hybrid и GTS - вижте в галерията:

fallback
  • #1
    до предния ( преди 5 месеца )
    Да караш това Porsche един час.. да ме извиняваш, ама това е битер сеХ, па даже и с твоите апчета, да си ги сложиш .................. точно там. да!!
fallback
Последни