fallback

10-те най-популярни двигателя втора ръка: Плюсове и слаби места

От 1.9 TDI и 1.5 dCi до 20-клапанния 1.8 на Audi: тези агрегати доминират в България

Съотношението между продадени нови и стари автомобили тази година е най-доброто в новата история на българския автомобилен пазар: едно към четири и половина. Но все пак "втората ръка" си остава доминираща у нас. А най-важното при избора на употребяван автомобил е състоянието на двигателя. Тук сме подбрали 10 агрегата, които не само са сред най-популярните на пазара, но и са най-чест обект на търсене на резервни части - или направо на цели двигатели за смяна. Означава ли това, че тези мотори са особено проблемни? В повечето случаи - не. Като цяло това са солидни машини, които при нормална поддръжка ще прослужат дълго. Но всеки от тях си има и слаби места, на които ще се спрем в тази статия.        Слабите места на 10 от най-популярните мотори втора ръка (ГАЛЕРИЯ):

       

 

fallback
  • #6
    Вин ( преди 2 месеца )
    Гледах в ютуб представяне на 2.0 hdi и ми направи впечатление, че точно този проблем, за който се твърди, че "умира" двигателят при скъсване на ремъка е избегнат конструктивно, като в кобилиците има слаби места, които се чупят при сблъсък на бутало-клапан! Ремонта е значително по-лесен и финансово поносим!
  • #5
    до 4 ( преди 2 месеца )
    1.6HDI на Пежо/Ситроен е по-популярен от двулитровия, ползват го Форд, Волво, Мини, Фиат и др.
  • #4
    анонимен ( преди 2 месеца )
    От личем опит 2.0 HDI на Пежо и 1,6 16v VW са много здрави двигателя при коректна поддръжка , но си имат други слабости колите . На фона на новите автомобили с безумно високи цени за БГ ,тези мотори са супер . В Европа среден доход около 35-40 к евра в БГ 10-12 к . Затова съотношението нови коли и коли "нов внос" е 1 към 5 , и това е от скоро , преди беше повече.
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До #2: Разбираш ли си сам какво си написал (какво искаш да кажеш) или това по принцип за теб няма значение?
  • #2
    Аз ( преди 2 месеца )
    Редките *** от класацията да пробват да се сравнят с един 1.1 или 1.3 на фиеста с верига . Няма мощност , няма вървене , няма разход на масло , няма и проблеми . Милионник ощ иаран на 35 годишни бараки .
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Това с "най-често двигателят си отива заради скъсан ремък", ще рече че е заводски дефект и ги къса неочаквано или как? Защото се предполага че ако сменяш ремък по предписание няма защо да се къса.
fallback
Последни