fallback

Bentley Continental GT смени поколението и стана мощен хибрид

Топ-версията Speed разчита на ДВГ и електромотор с общо 782 конски сили

Bentley представи новия Continental GT. За първи път след S2 Continental, моделът от четвърто поколение може да се похвали с единични фарове и те са се сдобили с „мигли“ по подобие на концепцията EXP 100 GT и колекционерския роудстър Mulliner Bacalar. Засега британците показват само „напомпаната“ версия Speed, при която мощния двигател W12 6.0 е заменен с хибридна система Ultra Performance с V8 мотор с две турбини.

Новият Continental GT показва посоката на развитие на дизайна на Bentley, а версията Speed ​​​​се превърна в най-мощната „пътническа“ кола на марката в цялата й история. И въпреки че гранд турърът е обявен за четвърто поколение, всъщност това е дълбока модернизация на предшественик, като дялът на новите компоненти е 68%. Направени са промени в шасито, вътрешното оборудване и задвижващата система, която в Continental GT Speed ​​​​сега е хибридна, базирана на twin-turbo V8 4.0.

Двигателят е настроен да произвежда 600 к.с. и 800 Нм въртящ момент. При резки ускорения от място и в средния диапазон на оборотите му идва на помощ интегрираният в скоростната кутия електромотор (190 к.с., 450 Нм). Съвкупната мощност е 782 сили и 1000 Нм, докато при предшественика с W12 тя беше 659 к.с. и 900 Нм. В багажното отделение е монтирана тягова батерия с капацитет 25,9 кВт/ч. Това е подобрило статичното разпределение на теглото, като акцентът е поставен за първи път в полза на задния мост (49:51).

Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,2 секунди вместо досегашните 3,5 секунди, но максималната скорост си остава същата - 335 км/ч. Динамичните характеристики се потвърждават от неофициалния „рекорд за подводна скорост“, който гранд турърът постави в най-дългия подводен тунел на планетата - Ryfylketunnelen в Норвегия.

С пълен резервоар колата изминава 859 километра, на ток - до 81. Батерията на Continental поддържа зареждане с мощност до 11 кВт и се зарежда напълно за около три часа. Всичко това е съчетано с последно поколение мехатроника, интегрирана в комплекса Bentley Performance Active Chassis.

Това включва задвижване на четирите колела, диференциал с електронно управление, система за управление на сцеплението, която динамично разпределя въртящия момент между осите и колелата, функция за активно потискане на накланянето и нов софтуер за стабилизираща система. Continental GT разполага и с актуализирано въздушно окачване с двуклапанни електронно контролирани амортисьори, които позволяват отделно регулиране на нивата на компресия и отскок.

Външно „четвъртият“ Continental GT лесно се разпознава по единичните си фарове, които за последно са били използвани в серийните Bentley в края на 50-те години. Оптиката тук0 е матрична, със 120 LED модула във всеки блок. Кърмата е увенчана с ретуширани фенери, чийто триизмерен дизайн трябва да наподобява вулканична лава.

За интериора се предлагат нови опции за декор: 3D шевове, избледняващи перфорации, специална бродерия и облицовка с тъмен хром. Опциите включват Wellness столове с микрорегулиране на позицията на тялото и вградена система за терморегулация.е

Освен това за модела се предлагат три аудио системи . базова, Bang & Olufsen и аудиофилска Naim. Системата за контрол на климата е придобила нов филтър за твърди частици, йонизатор и се е научила да показва индекса за качество на въздуха вътре и вън. Подобрена е работата на протоколите Apple CarPlay, Android Auto и Intelligent Park Assist. Представено е ново приложение My Bentley App Studio, чрез което можете директно да изтегляте програми за стрийминг на музика, игри, навигационни приложения и др. на вашата медийна система. За в бъдеще е обявена функция за предсказване на светофари, което улеснява влизането в „зелената вълна“.

Още снимки на новото Bentley - вижте в галерията:

fallback
  • #1
    Психотерапевт ( преди 4 месеца )
    Искам Бентли ама няма,в тогава съм навит на Порше 911 ЕС.
fallback
Последни