fallback

Opel Mokka също стана хибрид

Компактният SUV е електрифициран за първи път

Гамата от хибридни модели на Opel се увеличи с нова версия на Mokka, който за първи път е частично електрифициран. Компактният SUV получава нова 48-волтова технология, като благодарение на комбинацията от бензинов двигател и електрически двигател разходът на гориво пада с около 20% - вместо 6,1 л/100 км при версия с чист ДВГ, мекият хибрид харчи едва 4,9 л/100 км.

Електрифицираното задвижване се състои от 1,2-литров бензинов турбодвигател с мощност 136 к.с. и електромотор с мощност 28 к.с. Това е комбинирано с новата електрифицирана шестстепенна трансмисия с двоен съединител. При ниски скорости Mokka Hybrid може да се движи и чисто електрически режим до един километър.

На борда на Opel Mokka има 48-волтова литиево-йонна батерия, която се зарежда при намаляване на скоростта. След това вграденият електромотор действа като генератор. Компактният модел ускорява до 100 км/ч от място за 9,1 секунди. Максималната скорост е 207 км/ч.

Електрическият мотор също така доставя на бензиновия двигател допълнителен въртящ момент при ниски скорости, например при ускорение. По-ефективното задвижване трябва да се отрази и върху комфорта при шофиране. Налични са три режима на шофиране: Eco, Normal и Sport.

Шофьорите на хибридна Mokka получават полезна допълнителна информация в допълнение към това, което вече е известно от версията с конвенционално задвижване. Има също, например, постоянен дисплей за мощност и дисплей за скорост, което кара цифрите да светят в синьо при шофиране чисто електрическо и в бяло при работа с двигатели с вътрешно горене.

Енергийният поток между батерията, бензиновия двигател и колелата, както и състоянието на зареждане на батерията също се показват в различни цветове. Дисплеят с обобщена информация за пътуването предоставя преглед на допълнителни данни, като изминато разстояние, време за пътуване, средна консумация, оставащ пробег и процент от маршрута, изминат чисто електрически.

Хибридното забавление в Opel Mokka обаче не е толкова евтино, като цената на тази версия стартира от 31 915 евро.

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Стелантис имат 5 марки с по 10 модела и само една платформа.
  • #4
    До долния ( преди 5 месеца )
    Има и голямата стъпка ама никой не я е виждал
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    1ви, има дизел хибриди..
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Ми хубо
  • #1
    Факт ( преди 5 месеца )
    Тоест хибрида обезсмисли дизела.
fallback
Последни