fallback

Ford показа най-бързия и най-скъп Mustang в историята

GTD с 800 коня и обещания за скоростни рекорди не само на пистата

Американският производител Ford представи топ-версия на Mustang, която получава добавка GTD към името си. Показан на пистата в Льо Ман, спортният автомобил се стреми да съперничи на най-престижните в света по отношение на производителността. И обещава рекордни времена на „Нюрбургринг“ – целта е да се влезе в избрания клуб на колите, които завъртат обиколката под 7 минути.

 

За да направи това, Performance Pack е от съществено значение - включва множество аеродинамични перки, по-голям преден сплитер, аеродинамични клапи под каросерията на автомобила и накрая огромно задно крило.

Всички тези активни аеродинамични елементи минимизират въздушното съпротивление по права линия, без да компрометират сцеплението в завой. Поне така обещават от Ford. Пакетът Performance Pack също така включва значително намаляване на теглото, благодарение на премахването на шумопоглъщащия материал и новите 20-цолови магнезиеви колела.     

Кокпитът на Ford Mustang GTD е проектиран да държи водачите фокусирани върху най-важното: пътя и тяхното шофиране. Стандартните седалки Recaro допринасят за постигането на тази цел, работейки в синхрон с новия волан, вдъхновен от състезанията- Той се отличава с дебел, подплатен ръб и детайли от въглеродни влакна.

Сред контролите на волана има и такива, които регулират твърдостта на окачването и режима на изгорелите газове, което ви позволява да променяте поведението на Mustang GTD, без да откъсвате очи от пътя. Зад волана са големите титаниеви лостчета на 8-степенната скоростна кутия с двоен съединител, която управлява над 800 к.с. на 5,2-литровия V8 двигател с компресор.

 

Стандартно и ексклузивно за Ford Mustang GTD е новата боя Chroma Flame, наситен нюанс на бордо. Налични са обаче и други цветове: Polumimetic Gray, Race Red, Shadow Black, Frozen White и Lighting Blue.

При версията Carbon елементите от въглеродни влакна като предния капак, покрива и задната Tech Deck са подчертани. Предлагат се също контрастни ивици или ивици в цвета на каросерията, както и сини, червени или черни спирачни апарати.

 

И всичко това на цена от 300 000 евро, което го прави най-скъпият Mustang в историята. Ако ги имате, вече може да поръчвате! Официалният сайт на американците приема от вчера заявки на европейския пазар.  

fallback
  • #2
    wladoal ( преди 6 месеца )
    Защо им трябваха тези Mach-e!?! Тук им е силата. Малко грубо, малко недодялано, но култово. Жалко за хвърлените пари. Поне се осветиха рано.
  • #1
    Жжжжэф ( преди 6 месеца )
    Уникален е.
fallback
Последни