IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford и GM в спор за бъдещето на индустрията

Двата производителя имат различно виждане за ролята на хибридите

Ръководителите на Ford и General Motors (GM) представиха различните си виждания за бъдещето на хибридните превозни средства. Изпълнителният директор на Ford Джим Фарли обяви, че хибридите не трябва да се разглеждат като спирачка по пътя към пълна електрификация, докато изпълнителният директор на GM - Мери Бара, не вижда дългосрочна визия за хибридите.


Ford


На конференция в Бърнстейн Фарли каза, че много хибриди на Ford в САЩ вече са по-печеливши от техните бензинови аналози. Той подчерта, че хибридните превозни средства с удължен пробег са важна технология за бъдещето на индустрията. В същото време, според Бара, GM планира да произвежда plug-in хибриди от 2027 г., но вижда бъдещето в електрическите превозни средства.

Ford планира да увеличи продажбите на хибриди няколко пъти през следващите години и намали част от инвестициите си в електрически превозни средства, забавяйки производството им в Канада и САЩ. Фарли също отбеляза, че електрическите превозни средства не трябва да бъдат субсидирани и автомобилните производители трябва да се стремят да произвеждат рентабилни модели, захранвани с батерии, възможно най-бързо.

GM, напротив, вижда хибридите като временно решение и се фокусира върху електрическите превозни средства, за да отговори на по-строгите регулаторни изисквания. Бара подчерта, че хибридите не са крайната цел, тъй като те не осигуряват нулеви емисии.

И двете компании виждат ключови възможности за растеж в автономните технологии и софтуер. Фарли отбеляза, че китайските конкуренти превъзхождат западните компании в разработването на цифрови решения, които привличат потребителите, и че конкуренцията в бъдеще ще се определя от качеството и цената, установени в Китай.

0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Голям го вадят, до оня ден се кълняха как след Х години няма да пипнат ДВГ, сега кръгом, да им се не видят и дългосрочните планове
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 7 ( преди 5 месеца )
    Не се казвам Димитър, никога не съм казал че притежавам автомобил а сега ти казвам че никога не съм карал китайски автомобил и не мисля да карам в близко бъдеще. Също така В момента имам два японски и един немски автомобил. А историята аз ви я разказвам но вие не можете да я разберете и да си вземете поуките. Сами казвате че малки държави са завземали големи, много по-големи икономически и физически, но продължавате да развивате тезата че няма кой да бутне toyota защото била много голяма.
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Факт ( преди 5 месеца )
    Китай винаги е бил васал на Япония
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Именно защото Митето е нагълтал до долу и "китайския", и "електрическия" трябва да му се напомня постоянно за уроците от историята и нищо ново не се случва (колкото и да си мислим, че живеем в "уникални" времена).
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 5 месеца )
    ... известно време, но им се е получило. Факторите за възход и падение на държавните формирования са сложни, комплексни и надали с няколко думи в интернет могат да бъдат обобщени. Но ако искаш да дадеш добър пример, че дори когато Китай е бил велика сила, е имал своите загуби, по-скоро използвай това, че никога не успява да подчини Виетнам. Дори тогава са водили партизанска война по онези земи и успяват да отблъснат великия по него време Китай!
  • #5
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Лудория ( преди 5 месеца )
    Като всяко държавно формирование, има спадове и върхове. Така е и с Китай. Само дето Китай имат писана история повече време, отколкото ние имаме спомени за нашата държавност, камо ли да е била в писмена форма. В Китай са измислени много неща, които се използват за възход в други държави. Сегашната политика на Китай е такава, че искат да заместят САЩ на върха... дали ще им се получи няма как да знаем. А за смачкване - те и отоманците са племена когато превземат и мачкат държавите наоколо преди..
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    И Джимката Фарли, и кака Мери Бара, не знам как изобщо имат очи да излязат и да философстват каквото и да е след фиаското с електрификацията през последните години в подопечните им компании. Това е същото като Румен Гечев, който беше финансов министър на Жан Виденов, да ръси мозък по телевизията за финансиите на държавата, което се за съжаление също се случва. Явно няма как да стана нито финансов министър, нито СЕО, защото наред с всичко друго, не мога да съм толкова дебелокож.
  • #3
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Leberknoedl ( преди 5 месеца )
    В резюме: на Форд им дойде акъла и минаха на позициите на Тойота. На ГМ това тепърва им предстои.
  • #2
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Разбрахме, Мите, по-велико и по-хубаво от Китай няма. Никой друг нищо нито разбира, нито може да направи. Китайците са измислили и Слънцето, и Топлата Вода, и Земята. Да се чуди човек как така "империя" на 5-6 хил. години беше смачкана (вкл. и физически) от една Япония например, която е с има-няма 90% по-малко население и идва от един нещастен остров. Същата логика може да се приложи и за съседна Индия и Великобритания.
  • #1
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Колко ли години ще отнеме на антиелектриците да разберат смисъла и да повярват на това "Фарли отбеляза, че китайските конглокенти превъзхождат западните компании в разработването на цифрови решения, които привличат потребителите, и че конглокенцията в бъдеще ще се определя от качеството и цената, установени в Китай.