fallback

Серийният Volkswagen ID.2 е готов

Електромобилът за 25 000 евро ще дебютира до края на годината

Германският производител Volkswagen обяви, че е приключил разработката на електрически автомобил на стойност 25 000 евро и ще го покаже в окончателния му вид до края на годината. От Волфсбург заявиха с известна гордост, че серийната версия на ID.2 е по-красива от концепцията, благодарение на ретро-дизайна, силно вдъхновен от исторически модели като Golf и Polo.

Всъщност в плановете на марката първоначално дебютът на модела беше определен за 2025 г. (версията GT се очаква през 2026 г.), но в крайна сметка беше взето решение той да бъде изтеглен за по-рано. Какво се знае за този модел до момента?

Volkswagen ID.2 е проектиран от Андреас Миндт - дизайнер, работил за Bentley и Audi, който се завърна към марката от Волфсбург през миналата година, за да проектира електрическите превозни средства, които ще заменят настоящите модели от семейството ID.

„Моят екип и аз работихме усилено, за да дефинираме външния вид на колата и резултатът е дори по-добър от концепцията. Също така съм много горд от интериора, който е красив и също толкова просторен като при Golf Наистина, въпреки че колата е по-къса от Polo (4,05 метра), тя има по-голямо междуосие от Golf“, разкри Миндт пред британското издание Autocar.

Известно е, че при ID.2, са прецизирани някои режими на шофиране, които променят графиката на инструментите, връщайки се към моделите от миналото. Собственикът , например, може да избира между Classic Mode или Vintage Mode, като първият е вдъхновен от Beetle, а вторият от Golf.

Най-малкият електромобил на Volkswagen (името ID.2 все още е условно) отваря нова ера в областта на електрическите автомобили в групата. Той ще бъде изграден върху модифицираната платформа MEB и ще има същата основа като еквивалентните модели, продавани под други марки като Cupra и Seat.

Известно е още, че Volkswagen работи върху още по-евтин електрически автомобил, чиято начална цена ще бъде 20 000 евро. Все още не се знае много за тази кола, отчасти защото Volkswagen наскоро реши да я разработва сам, след като преговорите с Renault (което щеше да използва партньорството за създаването на електрическото Twingo) се провалиха. Проектът върви напред и резултатите от него трябва да бъдат готови през 2027 г.

fallback
  • #3
    AZvezdev ( преди 5 месеца )
    Бавняри....точка.
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 1: Немците като цяло са много неадекватни, когато трябва да реагират на рязка промяна във външните факториОт работа с немци съм научил, че се панират и им отнема време да разберат какво се случва и да изградят нови процеси.
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Трябваха им години за да стигнат до заключението че клиентите им предпочитан дизайн, който да е продължение. Високите продажби на е-Голф, дори с неговите 200км трябваше да ги подсетят...
fallback
Последни