fallback

BMW представи ново 1-Series

Началният модел на баварците порасна на размери и получи редица нови технологии

BMW представи четвъртото поколение на модела, разположен най-ниско в гамата на марката. Новото 1-Series може да изглежда като голям фейслифт на предишния модел, но баварците са категорични, че това е различен автомобил, като той получава и нов вътрешен код - F70.

И в новото 1-Series спортното излъчване е подчертано от типичните за марката пропорции с дълъг преден капак, изместена назад пътническа клетка, динамична линия на покрива и мощна задна част. Размерите на модела с пет врати са леко променени в сравнение с предишния модел. Общата дължина е нараснала с 42 мм до 4361 мм, а междуосието е 2670 мм. Широчината на автомобила е 1800 мм, а височината е увеличена с 25 мм до 1459 мм.

Промените във външния вид си личат най-вече в предната част, където широката, изпъкнала напред бъбрековидна решетка на BMW има нова структура отвътре, като е съставена от вертикални и диагонални пластини. Серийните LED фарове имат отличителни, вертикални елементи за дневните светлини и мигачите. Като опция се предлагат адаптивни LED фарове с незаслепяващи Matrix дълги светлини, светлини за завои и сини акценти.

В профил новата „единица“ впечатлява с динамичната си клиновидна форма и ниската, стесняваща се назад графика на прозорците. Дългият спойлер на покрива и странични аеродинамични елементи подчертават издължения силует. Вертикалните рефлектори и черна вложка в стила на дифузор подчертават мощния външен вид на задната броня. Характерните задни светлини от две части преминават далеч в страничните панели.

За 1-Series се предлагат два цвята не-металик и седем лакови покрития металик. Освен това се предлагат четири лакови покрития BMW Individual, както и голямо разнообразие от специални лакови покрития на BMW Individual. Това е и първият модел на марката, за който ще се предлага опционално контрастно лаково покритие на покрива.

В обновения интериор, който в серийно оборудване е изцяло веган, новото 1-Series предлага премиум атмосфера със спортни акценти и място за пет пътника. Седалките с нов дизайн предлагат високо ниво на комфорт при дълги пътувания. Опционално се предлагат спортни седалки с тапицерия Econeer от рециклиран полиестер, както и M спортни седалки. Освен това се предлагат перфорирани повърхности за седене Veganza с подобни на кожата качества.

За всички варианти на седалките като опция е достъпна функция за подгряване и електрическо регулиране на седалките с функция Памет за седалката на водача. Спортните седалки и М Спортните седалки могат да бъдат допълнени с лумбална опора. Освен това за спортните седалки се предлага и масажна функция. За оптимизираната защита на пътниците допринася и вече серийната Interaction въздушна възглавница между водача и пътника до него. При сгъване на облегалките на задната седалка вместимостта на багажника под отварящият се високо нагоре заден капак може да бъде увеличена от 380 до 1200 литра.

В интериора доминират висококачествените повърхности и декоративни лайстни, оформеният по нов начин селектор на трансмисията и BMW Curved Display. Напълно дигиталната комбинация от индикатори се състои от 10,25-инчов информационен дисплей и контролен дисплей с диагонал 10,7 инча.

Последователната дигитализация позволява значително намаляване на броя на бутоните и превключвателите в кокпита. Климатичната инсталация на също се управлява дигитално. Като алтернатива на серийния спортен волан се предлага и оформен по нов начин М кожен волан. Той е част от М спортния пакет и е оборудван с лостчета за ръчно превключване на предавките.

Всички задвижващи агрегати за модела са от най-новото поколение двигатели на BMW Group. Най-ниското в гамата се наставя версия 120, която е оборудвана с 1,5-литров мотор с 3 цилиндъра, развиващ 170 к.с. Дизеловите версии 118d и 120d разчитат на 4-цилиндров мотор с мощност 150 и 163 к.с., като той е комбиниран с мека хибридна технология с 48-волтов стартер-генератор. Всички задвижвания серийно са комбинирани със седемстепенна трансмисия Steptronic с два съединителя.

На върха на гамата е разположена версията M135xDrive, при която има 2,0-литров турбомотор с 300 к.с. Този модел серийно е оборудван с адаптивно М окачване и спортно кормилно управление, както и с интелигентно задвижване на четирите колела, като ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,9 сек.

Пъргавината, прецизността на кормилното управление и динамиката в завоите на новото 1-Series се повишават от увеличената устойчивост на каросерията към усукване и свързаността на окачването. Модернизирането на окачването включва и оптимизирана кинематика, силно предварително напрегнати тампони на стабилизаторите и нова технология на амортисьорите. Увеличеният с 20 % трейл на предните колела гарантира особено висока стабилност и оптимизирана обратна връзка от кормилното управление.

Освен с ARB контрол на сцеплението моделът серийно се оборудва и с интегрирана спирачна система и 17-цолови алуминиеви джанти (18-цолови при BMW M135 xDrive). Опционалният М спортен пакет включва и адаптивно М окачване, включително снижаване на каросерията с до 8 мм, спортно кормилно управление и 18-инчови алуминиеви джанти. Освен това като опция се предлагат до 19-инчови алуминиеви джанти, както и М спортна спирачна система.

За новото BMW 1-Series серийно или опционално, се предлага значително разширена гама от системи за автоматизирано шофиране и паркиране. Серийното оборудване включва асистент за шофиране включително предупреждение за удар отпред, предупреждение при напускане на лентата, предупреждение при слизане и разпознаване на пътни знаци, както и асистент за паркиране, включително асистент за движение на заден ход.

Още снимки на новото BMW 1-Series - вижте в галерията:

fallback
  • #38
    Ddfgf ( преди 4 месеца )
    Айде и тия почнаха на корейчета и китайчета да мязат.
  • #37
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Не ги мислете, в Западна Европа има достатъчно фризьорки и козметички, които ще си купят точно тази 1-ица, щото е шик. Другото няма значение!
  • #36
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Колкото и да са спорни БМВ-тата като дизайн отвън, недостатъчно "изпипани" отвътре, прекалено скъпи(сравнени с другите немски премиум-и), трагично ненадеждни, то не може да се отрече, че продажбите им нарастват наистина стръмно. Дори изпреварват по продажби масови марки, което досега не се е случвало. Толкова много хора защо ги купуват?
  • #35
    Андрей ( преди 4 месеца )
    Предно предаване, тук е трагедията.
  • #34
    Барбекю ( преди 4 месеца )
    АААА не защо са копирали решетката на КИА ? Искам огромната решетка от петицата тип барбекю хахахах
  • #33
    Кой плюе? ( преди 4 месеца )
    То даже, че прилича на КИА и Ford е комплимент а не плюене, те БМВ баничарки не могат произвеждат па камо ли коли хахаха
  • #32
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ей, голем кеф да се плюе по бмв :) добре че е грозно новото, че аха тука половината да си го купят ако беше по-така (като истинско бмв) а? :D ххахах. 1-ците почти винаги са били грозни или невзрачни - кой знае какъв шок няма.
  • #31
    Клонинг на КИА ( преди 4 месеца )
    Мислех че жълтурковците китайци корейци копират, но за пръв път виждам БМВ да копират дизайн от Форд Фиести и КИА CEED хахахахахах
  • #30
    Защо са копирали от ( преди 4 месеца )
    Прилича на КИА CEED Ужас
  • #29
    ( преди 4 месеца )
    Това КИА ли е ахаха БНЖ какви бездарници са първо решетки тип барбекю сега клонинг на КИА пълна излагация, срам срам срам
fallback
Последни