fallback

Toyota се извини за измамите и спря доставките на три модела

От компанията са категорични, че засегнатите автомобили са безопасни и могат да се използват

Toyota Motor Corp. призна в понеделник, че е мамила, за да получи сертификати за превозни средства за седем модела чрез фалшиви тестове за безопасност, нанасяйки удар на японската автомобилна индустрия. Скандалът избухна след проверка от страна на Министерството на транспорта на Япония, като засегна още 4 производителя - Honda, Mazda, Suzuki и Yamaha.

В изявление до медиите Toyota обяви, че четири от седемте модела вече са спрени от производство по-рано, докато доставките на другите три - Corolla Fielder, Corolla Axio и Yaris Cross, са прекратени след нареждане от страна на министерството. От компанията са категорични, „няма проблеми с производителността, които противоречат на законите и разпоредбите“, така че засегнатите превозни средства все още могат да се използват.

Най-големият автомобилен производител допълва, че сертификатите включват данни от тестовете за защита на пешеходците и пътниците за тези три превозни средства, добавяйки, че е открила грешки в тестовете за сблъсък и други методи за тестване за спрените от производство модели Crown, Isis, Sienta и Lexus RX.

„Ние масово произвеждахме и продавахме автомобили, без да следваме правилния процес на сертифициране - призна на специално свикана пресконференция председателят на Toyota - Акио Тойода. - Неправилното поведение разклати основите на системата за сертифициране и това беше нещото, което производителите на автомобили не трябваше да правят, независимо от всичко.“

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Тесла са ясни - стотици Тесли с откъснати колела, виновен бил клиента. Нито една Тойота с откъснати колела - Тойота прави сервизна акция за потенциален проблем с падащи колела. Маалка разлика в стандартите, а?
  • #11
    до 4 ( преди 5 месеца )
    А сега си представи, ако вместо Тойота, това беше направено от Тесла? Тук щеше да има 174 коментара против Мъск и Тесла. Разликата между Тесла и останалите производители е, че американците нямат бюджет за реклама и не дават пари на медии. Съответно, те са идеалната цел за постоянен хейт. Автомобилните производители са едни от най-големите рекламодатели в света и медиите ги галят с перо. Тесла не дава пари и за това никъде няма да прочетеш, че най-сигурната кола на краш тест е Модел Y
  • #10
    Най-изтривания ( преди 5 месеца )
    Коли правени от счетоводния отдел. Цял живот заклет хондажия. Сменил съм 5, последната купих на 9 месеца върната от лизинг, ама другата каляска си нямам идея к'ва да е, всички марки са тотална конфекция вече. Много ми се иска хибридче, ама и там нещата не са китка. Май ще си купя 90тарска колица, последно тогава бяха криво ляво здрави колите.
  • #9
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 8 - Това е така с почти всичко ново. Изискванията, баче! Колата да е сгъне като консерва при удър с 40 км/ч.
  • #8
    анонимен ( преди 5 месеца )
    То с тея ламарини от станиол, японските варели е нормално да покриват трудно краш тестовете. Дори предните им капаци като ги вдигнеш са меки и лесно се измятат само при натиск на ръка.
  • #7
    анонимен ( преди 5 месеца )
    А ако тестваха Мерцедес, БМВ и Кадилак така ...
  • #6
    maripic ( преди 5 месеца )
    Иначе били здрав!!!Явно измамените са с японските ***!
  • #5
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Звучи ми доста странно ... японското министерсво ще подкопава основния отрасъл в икономиката си и ще го изтипоса пулбично, а няма да се погрижи за това при "закрити врата" ... ио чуждно, че японската икономика боксува вече 4-то десетилетие.
  • #4
    Гост ( преди 5 месеца )
    Тойота винаги си признават грешките и правят сервизни акции.Миналата година ми смениха безплатно въздушните възглавници и датчици на дъртата ми Корола.При Тесла клиентите са винаги виновни.
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Оризари, къде сте?
fallback
Последни