fallback

Toyota ще прави коли с ДВГ до пълната им забрана

Японците не изключват използването на синтетично гориво като опция за заместител на електромобилите

Toyota ще произвежда коли с ДВГ до пълната им забрана. Това обяснява отказа на компанията да засили прехода към електрически автомобили, както и немалките инвестиции в традиционни технологии. По-специално в ДВГ за модели като GR86, GR Yaris, GR Corolla и GR Supra.

Според президента на Toyota Gazoo Racing - Томоя Такахаши, подразделението няма планове да пуска високопроизводителни електрически превозни средства. GR възнамерява "да използва двигатели с вътрешно горене възможно най-дълго". И дори ДВГ да попаднат под пълна забрана, според Такахаши те „не са никак лоши“ и според него са много по-безопасни.

В светлината на тези твърдения възниква въпросът за съдбата на електрическото спортно купе FT-Se, чиято концепция Toyota показа през октомври 2023 година на Japan Mobility Show в Токио. Този модел е разработен от спортния отдел на компанията и представлява двуместно купе с два електрически мотора, осигуряващи задвижване на четирите колела. Според разработчиците електрическото превозно средство ускорява от място до 100 км/ч за 3.0 секунди, а максималната скорост достига 250 км/ч.

Както ръководителят на проекта на GR Desing Group - Хидеаки Иида, заяви по-рано, серията FT-Se може да излезе на пазара след 2026 година. Присъствието на GR електрически модели в спортната линия би било печеливша опция, но засега Toyota се интересува повече от двигателя с вътрешно горене.

Според Такахаши, Toyota може да намали емисиите на въглероден диоксид от своите автомобили благодарение на хибридните технологии. Той не изключи и използването на синтетично гориво, като опция за заместител на електромобилите. Както знаете, Toyota продължава да разработва двигатели с вътрешно горене, които работят с водород.

В момента подразделението GR е заето с разработването на безименен високопроизводителен кросоувър. Очаква се и "двупедална" версия на GR Corolla. Скоро Lexus ще пусне мощен 1,6-литров трицилиндров турбо двигател, който беше използван в концепцията на "горещия" хечбек LBZ. По предварителни данни мощността на агрегата в бъдещия компактен кросоувър ще достигне 300 к.с. и 400 Нм въртящ момент.

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Ами аре тогава да са забраната колите кат цяло ида караме каруци тва е най чистия транспорт по техните сметки нема данъци само данък храна за конете аре тва е най лесно и евтино за каручката ко само гумите и джанти и тва е по трудно на ке се намери бай сСтаври ке намири от бараката тай си ги държи там на драго сърце *** услуги на съседа и знам че можи след тва да ми трите коментара руме но това е най ефтини яттранспорт# ненаелмиксерите
  • #4
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Ико кот това докато ги спрат новините от производство тва не значи че хората *** спрат да ги карат и купуват или внесат те знаят че тея ел тостери не са надеждни и *** се скапа батерията бързо нема да си купат тея миксери знаят че от двг по-добро нема било то бензин или дизел или газ или газ бензин така че да спрат да навършват тея от Брюксел с приказките че от тва ефект нема насила искат да откажат хората от радост от шофиранета
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Значи това че повечето производители знаят че това с ел колите е измама знаят разбраха че няма да са ефективни и няма смисъл от миксери на пътя но не мога да разбера защо повтаряте една статия с едно и също значение не мог да разбера то Тойота разбраха че тая работа е колпаво но що повтаряте едно и също то ясно че нема ефект тей миксери но ай де от мен да мине тва е само за пълнеж и нищо чудно да ми триете коментара
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Забраната за движение на коне по обществените пътища и магистралите никога не е било причина за спиране на тяхното (въз)производство. ДВГ ще се произвежда и след 100 години за специфични нужди. Точно както парните машини продължават да задвижват цялата световна индустрия и доста голяма част от транспорта.
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Абсолютно безсмислена статия и твърдения. Абсолютно всички фирми които произвеждат автомобили ще произвеждат ДВГ докато не ги забранят. А и след забраните за продажби ще могат да си ги произвеждат. Особено състезателните модели, които не е задължително да се регистрират за движение по обществените пътища.
fallback
Последни