fallback

Защо шефът на VW критикува Àudi, докато хвали Porsche?

Оценките на Оливер Блюмe за Q6 e-tron и Macan загатват за нов проблем в концерна

Висшите мениджъри в автомобилната индустрия обикновено тестват най-новите иновации, когато тяхната разработка практически е завършена и инженерите са се съсредоточили върху изпипването на финалните технически детайли преди влизане в производство. Тогава шефът на компанията трябва единствено да даде своето одобрение, което е много важно особено в областта на електромобилите.

Именно заради това е доста интересна реакцията на ръководителя на VW Group - Оливер Блюме, който имаше възможност да изпробва новото Audi Q6 e-tron преди старта на производство. Първият SUV с нулеви вредни емисии беше представен миналата пролет, като трябва да излезе на пазара през лятото. Това е модел, в който са инвестирани много човешки, технически и финансови ресурси.

„Бедствие" - така Блюме определя новия модел на Audi, след като го е тествал току-що, разкриват германските медии. Още по-интересен обаче е следващият коментар на шефа на VW Group, който засипва със суперлативи новото Porsche Macan в неговата електрическа версия. Странното в случая е, че Q6 e-tron и Macan на практика са идентични, тъй като споделят всички технологии, както и новата платформа PPE.

Според източници от концерна, проблемът в случая е в софтуера на подразделение Cariad. Той не функционира както трябва, заради което екраните в Q6 e-tron буквално замръзват за няколко секунди, след което работата на системата е бавна. И това се случва след 5 години разработка и огромни инвестиции, което явно е вбесило шефа на VW Group.

Вероятно би трябвало да се счита, че новият Macan също ще страда от подобни проблеми, но това не е така. Причината е, че софтуерът на модела на Porsche е различен. Производителят на спортни автомобили явно е бил наясно за проблемите на Caridad и се обърна към външен доставчик - Android Automotive на Google. Резултатът е различен и в Porsche разполагат със софтуер, който работи добре, докато в Audi тепърва трябва да решават какво ще правят. А това може да се окаже сериозен проблем за целия концерн.

fallback
  • #7
    До 4 ( преди 5 месеца )
    Щото колите все повече са свързани в облак за ъпдейт по въздуха и ги е страх да вържат телефони,отимда не им ги хакнат през колата. ;)П.с.Па и как иначе ще видиш че ябълката в ръката к е последен модел ако стои в чантата или жабката ;)
  • #6
    Констатация... ( преди 5 месеца )
    Само *** си купуват германски автомобили! Трябва да си ментално увреден и обидно технически ***, за да дадеш пари за надценен скраб!
  • #5
    Абе ( преди 5 месеца )
    На Дoлния aнонимник май гроздето му е кисело, а?
  • #4
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Алуди, БМВ и Магарцедес мечтата на всеки кокошкар, абе може ли някой да ми отговори от тези които ги карате тия коли, защо телефона ви е все в ръката, то блутут сигурно има от поне 30 години?
  • #3
    Vayk ( преди 5 месеца )
    За това Тесла, да ти е мирна главата!
  • #2
    До първия ( преди 5 месеца )
    Плащаш това, че те са платили на най-добрите в дадена сфера, за да могат да сглобят най-добрия автомобил. Който не е готов да плати цената винаги може да спести някой лев с audi "на същата платформа"
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Порше, с китайски батерии и задвижване, и американски софтуер на космическа цена, заради емблемата на капака. Все повече започвам да се чудя кое по-точно струва парите които искат. Емблемата ...
fallback
Последни