fallback

Renault представи най-мощното Rafale

Plug-in хибридното E-Tech 4x4 развива 300 коня

Френският производител Renault представи най-мощната версия на средноразмерния си SUV купе. Тя се казва Renault Rafale E-Tech 4x4 300 и както става ясно от названието, има електрифицирано задвижване - в случая хибрид, както и мощност от 300 к.с.

Renault Rafale E-Tech 4x4 300 к.с. е plug-in хибрид с батерия, която може да се зарежда. Мощността от 300 к.с. се постига благодарение на използването на електрически мотор, поставен на задната ос, и батерия с капацитет 22 kWh. Според производителя топ-версията на купеобразния SUV може да измине 100 км в електрически режим (по цикъла WLTP).

Бензиновиут турбомотор 1.2 със 150 к.с. (с 20 повече от пълния хибрид Rafael) работи в с 3 електрически мотора - споменатият вече заден, един комбиниран с предните колела и друг, който изпълнява задачата на стартер-генератор. Той е отговорен за стартирането на двигател с вътрешно горене и управление на скоростната кутия - многорежимна трансмисия, която осигурява две съотношения за главния електрически мотор и четири съотношения за двигателя с вътрешно горене за общо 15 възможни комбинации.

Задвижването има различни режими на работа - хибриден, електрически и E-save, при който бензиновият мотор се използа, за да зарежда батерията до 25% от нейния капацитет, така че при движение в града да се постигне движение единствено от електрическите двигатели.

При максимално натоварване на системата най-мощното Renault Rafale ускорява от 0 до 100 км/ч за 6,4 секунди - с 2,5 секунди по-бързо от версията с 200 к.с. Зареждането на батерията от 0 до 80% отнема 2 часа и 10 минути при използване на вграденото зарядно устройство от 7,4 kW, докато за достигане до 100% времето е 2 часа и 55 минути. Според декларираните данни при напълно заредена батерия и пълен до горе резервоар максималният пробег е около 1000 км.

В допълнение към иновациите в задвижването, SUV купето на Renault включва и промени в окачването, с ново адаптивно окачване, което работи заедно с предна камера, за автоматично регулиране според терена и стила на шофиране. Има и различни режими на шофиране, които могат да се управляват чрез монитора на информационно-развлекателната система, за да се коригират различните параметри на водача, за да се коригират настройките на системата 4Control Advanced (която управлява управлението на двата моста) - Comfort, Dynamic и Sport.

Renault Rafale E-Tech 4x4 300 се отличава от от останалата гама на модела по някои детайли, като например 21-цоловите алуминиеви джанти или задния спойлер с контрастен цвят спрямо каросерията. Интериорът е спортен, без да се жертва комфорт и разполага със специални подови стелки с емблематичното синьо на Alpine.

Има и нови функции за информационно-развлекателната система с карти, способни да „говорят“ със задвижването, за по-добро управление на батериите и по този начин винаги да се гарантира максимална ефективност.

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Стелвио 280 0-100, 5,6сек!
  • #5
    анонимен ( преди 6 месеца )
    До 2 и 3,тук не се търси динамика,а комфорт и над 1000 км с едно зареждане,както и екологичност. Като искате динамика си вземете БМВ,Мерцдес,Порше,Феррари,Ламборджини и т.н. СУВ-ове,или си карайте пушляците дръгелски.
  • #4
    анонимен ( преди 6 месеца )
    С три електрически моторa, батерия и двигател с вътрешно горене тоя кютук тежи минимум 2 тона. Нищо чудно, че ускорението до 100 става за 6,4 сек.
  • #3
    анонимен ( преди 6 месеца )
    ах каква динамика, какво нещо... 20-годишни коли са по-бързи от тоя картоф бре!
  • #2
    Мистър Уейн ( преди 6 месеца )
    0-100 с 300 коня 6,4 секунди? Нормален ДВГ с 300 коня е на 5 секунди при тази мощност.
  • #1
    ... ( преди 6 месеца )
    "...която осигурява две съотношения за главния електрически мотор и четири съотношения за двигателя с вътрешно горене за общо 15 възможни комбинации."Моята математика ли куца или възможните комбинации трябва да са 8?
fallback
Последни