fallback

Porsche показа първото хибридно 911

То се оказа с 9 секунди по-бързо от 911 Carrera S на „Нюрбургринг“

Porsche публикува снимки на хибридното 911, чиято премиера ще се състои на 28 май. То ще бъде само една версия на поколението 992 с две врати, а не самостоятелен модел. По-късно в гамата на Porsche ще се появят и други варианти - например базирани на най-високия клас 911 Turbo и 911 Turbo S.

Все още няма подробности за задвижването на автомобила, но пък е известно постигнатото време за обиколка на Северната дъга на „Нюрбургринг" - 7:16.934 минути. Това означава, че хибридното 911 е по-бързо от 911 Carrera S (450 к.с., 530 Нм) и BMW M4 CSL, чиито резултати бяха съответно 7:30.41 и 7:18.137. Бъдещият модел обаче изостава от Porsche 718 Cayman GT4 RS - 7:09,300.

Тестовото купе e оборудвано със стандартни пътни гуми и с предлагания като опция аеродинамичен бодикит с фиксирано крило. Според пилота на Porsche - Йорг Бергмайстер, хибридът има по-добро сцепление, повече мощност и по-спонтанна реакция, което му дава неоспоримо предимство на пистата.

Според информациите задвижващата система на хибридното 911 ще се състои от 3,0-литров битурбо „боксер“, допълнен от електрически мотор, монтиран на предната ос. Комбинираната мощност (неофициално), ще доближи 480 конски сили и същия брой нютонметри въртящ момент.

В бъдеще Porsche ще има и по-мощни хибридни версии на 911, като най-мощната ще надхвърли 800 к.с. В същото време 911 Turbo S вече има 650 к.с., докато простият Turbo има 580.

fallback
  • #5
    radoslav ( преди 4 месеца )
    До #4 не се притеснявай ти няма да си купиш Порше.Просто не можеш да си го позволиш.
  • #4
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Дано никой да не купу
  • #3
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Има добро време, защото наваксва много на правите, а не защото е по-добро в завоите от версията с двг.
  • #2
    голям спорт ( преди 4 месеца )
    качествата на шосейния автомобил не се мерят на празна писта без трафик. дълбоко се съмнявам хибридната система да добавя повече от 50-70кг (при маса на базовия модел около 1500кг) и 30 до 50 к.с. мощност. времето намалява, защото при поставянето на масата на ел. система над предната ос автомобилът се балансира и завива по-добре (защото ДВГ му е зад задната ос), както и защото докато ДВГ развърти ел. двигателят спомага след завоя, а не защото колата е станала много по-тежка или мощна.
  • #1
    анонимен ( преди 4 месеца )
    После пак обяснявайте как тежките автомобили не стават за спорт, а porsche 911 е икона на ринга. Ето че при добавяне на хибридно задвижване, което си тежи допълнително, времето за обиколка намалява с 12 секунди. А напълно електрическото porsche taycan е 23 секунди по-бързо с време 7 минути и 7 секунди
fallback
Последни