Аеродинамичен и най-съвременен - това е Skoda 935 Dynamic. Представен през 1935 г. на 25-ия автомобилен салон в Прага, прототипът, проектиран от дизайнерите на Млада Болеслав, съчетава изключително елегантна каросерия и няколко иновативни механични решения.
Благодарение на усъвършенстваната си аеродинамика, прототипът постига изключително нисък коефициент на съпротивление от 0,37. Опитът, натрупан от инженерите в тази област с 935, се използва през следващите години при проектирането на производствени модели като Monte Carlo през 1936 г. и Rapid 1500 OHV през 1939 г., като по този начин поставя началото на нова ера за марката.
Освен това 935 Dynamic разчита на новаторски двигател. Това е 2,0-литров „боксер“ с 4 цилиндъра и водно охлаждане, монтиран пред задната ос. По този начин конструкторите успяват да намалят центъра на тежестта при шофиране.
Двигателят е с мощност 55 к.с. и позволява на Skoda да развива максимална скорост от 130 км/ч. Друга иновативна характеристика е четиристепенната електромагнитна скоростна кутия на френския производител Cotal, която позволява полуавтоматична смяна на предавките благодарение на преселектора.
Конструкцията и дизайнът на Skoda 935 Dynamic и знанията, натрупани от нейното развитие, подтикват марката да участва в рали „Монте Карло“ през 1937 г. с модифицирана и по-компактна версия.
Дизайнът на двуместен спортен автомобил е одобрен през април 1936 г. и малко след това е построена рали-версията. Skoda обаче спира проекта през 1939 г., като колата е оставена в един от складовете на завода. В момента 935 Dynamic е една от основните атракции на музея на Skoda в Млада Болеслав.