fallback

Renault представи напълно нов хибриден SUV

Symbioz ще бъде позициониран е между Captur и Arkana

Френският производител Renault представи напълно нов модел - хибриден SUV, който ще носи името Symbioz. Той ще се настави между Captur и Arkana в гамата на марката, като продажбите му ще стартират през юни, но цените все още не са известни.

Базиран на платформата CMF-B на Groupe Renault, новият Symbioz е позициониран по отношение на размерите си по средата между много успешния Captur и по-голямата Arkana, поставяйки го точно между B и C сегментите - един от най-търсените на пазара . По отношение на пропорциите, това е добра комбинация между кросоувър, с висока позиция и с характерни елементи като пластмасови протектори и багажници на покрива, и комби с големи прозорци и щедър заден надвес за максимизиране на простора и обема на багажника.

По отношение на дизайна предната и задната част се характеризират с остри ръбове, омекотени от меки, мускулести форми. Отпред изцяло LED фаровете са съединени с тъмна „фалшива“ решетка с триизмерен ефект, докато „истинската“ е разположена по-надолу. Профилът е омекотен от големите 18- или 19-цолови джанти, а задницата е масивна и визуално подобрена от голямата вертикална задна врата, върху която хоризонтално преминават няколко ребра, и от самите фарове, полирани и LED.

Размерите на Renault Symbioz са дължина от 4,41 метра, широчина - 1,79 метра и височина 1,57 метра. Разстоянието между двете оси е 2,63 метра.

Интериорът на Symbioz следва стила на модели, базирани на същата платформа CMF-B (включително Clio), с материали за тапицерия, които варират в зависимост от избраната облицовка. При ниво на оборудване Techno, например, горната лента на арматурното табло е покрита с мека на допир пластмаса, докато при върховото - Esprit Alpine, е покрита със сенчеста лайсна с ефект на полиран алуминий.

Налице са и познатите напълно цифрови инструменти на 10,3-инчов екран и 10,2-инчов инфотейнмънт, разположен вертикално в центъра на арматурното табло. Операционната система е базирана на Android Automotive 12 и следователно включва серия от функции и приложения от Google като същевременно са съвместими с Apple CarPlay и Android Auto, дори в безжичен режим и свързан към мрежата.

Едно от основните предимства на Symbioz е пространството за багаж и пътници, което може да се регулира благодарение на плъзгащата се с 16 см задна седалка. Играейки с тази система, капацитетът на багажника варира от 492 до 624 литра минимум, до 1582 литра, когато облегалките на втория ред са сгънати в конфигурация 60-40. Фактът, че това е автомобил, предназначен за семейно ползване, се доказва и от множеството места за съхранение, разпръснати тук и там в купето за общо 24,7 допълнителни литра.

Големият панорамен покрив Solarbay, вече видян и оценен при най-новите Scenic и Rafale, също е впечатляващ. Това е уникална система в сегмента, която позволява да се регулира непрозрачността на електронно контролираното стъкло. Можете да изберете да отворите напълно покрива, да го затворите или да управлявате филтрирането на отделни сегменти.

Първоначално новото Renault Symbioz ще се предлага на пазара с един хибриден двигател. Това е архитектура, включваща два електрически мотора (истински с 36 кВт мотор и по-малък, действащ като генератор на високо напрежение), комбинирани с 1,6-литров, четирицилиндров бензинов двигател с 94 к.с.

Общата мощност е 145 к.с., при задвижване на предните колела, като всичко се управлява от многорежимна автоматична трансмисия с четири предавки за бензиновия двигател и две за електрическия мотор, които, работейки в синергия, гарантират комбинация от 14 скорости .

Стартирането винаги се извършва в електрически режим и на хартия е възможно да се кара в града до 80% от времето в 100% електрически режим. Електрическата част се захранва от литиево-йонна батерия с капацитет 1,2 кВт/ч.

Още снимки на новото Renault Symiooz - вижте в галерията:

fallback
  • #9
    Вин ( преди 6 месеца )
    Кол-чо, я кажи и ние да научим "репутацията" им, щото това което се знае, че партньорът им Нисан направи първия масов електрически модел - Лийф, а ЗОЕ вече десетилетие се оказа не лош автомобил за поколението си! Да не говорим, че новите електрически Меган, Астрал, Сценик са с добри характеристики и отзиви (сред професионалните коментатори)!
  • #8
    Кол-чо ( преди 6 месеца )
    Знаейки репутацията на френските автомобили, най вече в областта на Ел системите в колите им......силно вярвам, че трябва да се стои далеч от този автомобил. Още повече като прочетох комбинация от 14 скорости- гаранция за сериозни и най вероятно скъпи проблеми.
  • #7
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Не е лош, но няма как да повярвам че с тази батерия ще си 80 процента от времето на ток
  • #6
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Чудесен е. Открийте 10-те разлики между него и стотиците други подобни автомобили. Различните емблеми и фарове не се броят.
  • #5
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Защо правят половин сегментни автомобили? "между B и C сегментите".. и VW също - T-roc, T-cross, T-iguan, T-на баба ти фърчилото.. ако е толкова търсен този половин сегмент - да направят нов направо: Сегмента superB - опа то има вече такъв модел шкода.. :D
  • #4
    До 2 ( преди 6 месеца )
    Практиката показва че 96%+ от карането на автомобила е на градско
  • #3
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Добре, че не е плъг-ин хибрид. Голяма надежда имах за тея коли...
  • #2
    анонимен ( преди 6 месеца )
    1-ви за градско, може би, но на дълъг път.. няма да е скоро. Сам си отговори защо.
  • #1
    Факт ( преди 6 месеца )
    Хибридите отдаяна победиха дизела.Браво на Рено
fallback
Последни