fallback

Ето го наследника на Chiron с V16 двигател на Bugatti

Бъдещата хиперкола ще получи хибридно задвижване (ВИДЕО)

Първа снимка на следващата хиперкола на Bugatti беше публикувана от списанието Top Gear. На нея се вижда тестови прототип на модела, който ще наследи Chiron като флагман на на марката.

Всъщност, снимка на покрития с камуфлаж прототип, натоварен в камион, беше споделена на Германския автомобилен форум, като се твърди, че е направена от някой, който работи за Rimac. По неизвестни причини, това изображение обаче бързо беше свалено от форума. А малко след това в Top Gear се появи кадър, на който автомобила се вижда по-ясно.

Принадлежността на колата към марката Bugatti се разпознава лесно, благодарение на познатите пропорции и голямата С-образна линия по протежение на профила му. По-внимателен поглед разкрива някои забележителни разлики от Chiron, особено в остъклението и калниците. Предната част е по-остра, като доминират големи въздухозаборници. Характерната решетка във форма на подкова не се вижда, но тя ще остане. Отзад има огломен дифузьор, както и изкачащ спойлер, плюс широка линия от LED задни светлини.

Вече е известно, че Bugatti няма да използва стария си 8,0-литров W16 двигател с 4 турбини за тази кола. Това обаче не означава, че ще се залага на по-малък агрегат. Наследникът на Chiron ще получи V16 мотор с хибридна помощ за увеличаване на мощността. С колко точно, предстои да разберем. Сегашният W16 развива 1600 к.с., така че е логично при новия модел да се очакват около 2000 к.с.

fallback
  • #4
    До теслъраста ( преди 7 месеца )
    Естествено си мълчиш като бит г. Как тая комбинирана мощност се чостига за около 2-3 минути щото след тва батерията е къ пoт и ел сешоара не работи само дето го влачиш кат баласт
  • #3
    До долния ( преди 7 месеца )
    Естествено си мълчиш като бит г. Как тая комбинирана мощност се чостига за около 2-3 минути щото след тва батерията е къ *** и ел сешоара не работи само дето го влачиш кат баласт
  • #2
    TSLA ( преди 7 месеца )
    Двигател: Cosworth, атмосферен, 8.3 V16 с 90-градусов ъгъл на буталата, 4 дросела, 9000 оборота, 1000 коня. 8-скоростен автоматик с два съединителя. 3 ел.мотора по 250 кВт: 2 отпред, 1 отзад, общо 750 кВт или 1020 коня. 24.8 кВтч батерия. Комбинирана мощност ~1800 коня. Nevera постига това без V16, но Бугати е традиция и хората си плащат за нея.
  • #1
    Факт ( преди 7 месеца )
    Таралясника си е таралясни и пак пада на 400м
fallback
Последни