fallback

Новата Tesla Model 3 Performance има 510 к.с. и вдига 100 км/ч за 3 секунди

Електрическият седан получи и специално шаси, пригодено за високата мощност (ВИДЕО)

Американския производител Tesla представи актуализирания Model 3 Performance, който използва най-нови производствени и инженерни възможности на марката. От компанията са категоричния, че крайният резултат е „перфектен, високоефективен автомобил за ежедневна употреба“.

След актуализацията Model 3 получава ново задвижващо устройство с висока производителност, което осигурява 22% подобрение на постоянната мощност, както и 32% увеличение на пиковата мощност. Пиковият въртящ момент също нараства с 16%, докато консумацията на енергия е намалена с приблизително 2%.

Благодарение на тези промени системата за задвижване на четирите колела с два мотора развива 510 к.с. и 741 Нм въртящ момент. Това позволява на колата да ускорява от 0-60 мили в час (0-96 км/ч) за 2,9 секунди. Максималната скорост е 262 км/ч, а пробегът с едно зареждане достига 476 км.

Освен подобрено задвижване Model 3 получава и ориентирано към производителността шаси. Компанията не разкрива подробности, то посочи, че колата е оборудвана със специални компоненти, които намаляват масата и подобряват твърдостта.

Сред акцентите са „адаптивни амортисьори с кухи бутални пръти, многосекционна стабилизираща щанга, стоманени пружини със свръхвисока якост и по-твърди горни опори на окачването.“

Адаптивните амортисьори се настройват в реално време и имат три различни режима - Standard, Sport и Track. Последният е по-усъвършенстван и интегрира управление на двигателя, управление на окачването, охлаждане на задвижването и контролера за динамика на превозното средство на Tesla в една единствена, унифицирана система.

От компанията допълват, че това осигурява по-предвидимо шофиране с подобрена точност. Инженерите на Tesla също така са променили настройките за контрол на стабилността, което позволява на шофьорите повече свобода за изследване на границите на автомобила.

Още снимки на Tesla Model 3 Performance - вижте в галерията:

fallback
  • #21
    JAY До 20-ти ( преди 6 месеца )
    Пич ти сериозно ли, спри тревата, че на мен ми става смешно чак! Алфа Джулия
  • #20
    До VAYK ( преди 6 месеца )
    510 коня и ускорение до 100 за 3сек. Алфа Ромео го предложиха още 2015 с Джулия с бензинов двигател и не е нужно да си милионер за да я имаш! Нито да зареждаш цяла вечер у вас за да караш 500км, евентуално. За кефа който носи 2.9 битурбо да не говорим!!!За дизайн пък изобщо!Миксер с дизайн на кутия за *** срещу произведение на изкуството!!!
  • #19
    До 18 ( преди 6 месеца )
    Къде пич на всеки 30км??? Те първа страните в ЕС ще СУБСИДИРАТ изграждането на такива на всеки 30км. Ти от бъдещето ли дойде! Всяка вечер зареждаш за 400-500км като имаш гараж!Като паркираш на две преки от вас, зареждаш ... коментари с тъпотии!
  • #18
    Бибип ( преди 6 месеца )
    Зарядните за електромобили са на всеки 30 км и в ежедневието нямаш нужда да спираш, защото всяка нощ си заредил за 400-500км, а надали ежедневно караш по толкова.
  • #17
    БиП ( преди 6 месеца )
    Колата изглежда Ок, но за мен съобразяването със зарядни не е Ок. Поне у нас и поне на този етап. Понеже и мен ме блазнеше ускорението и това, че колата е пригодна за всекидневна, дори имам и гараж където мога да я зарежда, та я заглеждах като вариант за нова кола. В крайна сметка ме отказа кофти интериора и зареждането при по-дълги пътувания. Знам, че ще започнат да ми обясняват колко било лесно, но ми е по-лесно като знам, че на всеки 50км има бензиностанция и става за 4-5 мин.
  • #16
    Сдф ( преди 6 месеца )
    Моя модел У перформънс , сменявам гуми на всеки 2 години. Правя по 20.000 годишно / Германия ..
  • #15
    VAYK ( преди 6 месеца )
    Абе няма какво да говорим в тубата е пълно с клипове на собственици дето казват, че им омекват колената при старата версия дето е 3.7 сек. сега да не говорим.....Това дето преди 10г. беше резервирано за собственици на Ферари и Ламборджини сега може да го изпита всеки човек, е не всеки, но не е задължително да си милионер, за да имаш М3 Перформънс:)))))
  • #14
    VAYK ( преди 6 месеца )
    Сега някой да излезне и да каже че нещо по-добро може да се вземе за тия пари:))))
  • #13
    Един ( преди 6 месеца )
    И все пак си е як кеф да набираш като стрела ,особено като караш сред *** ,които се чудят как да ти се качат отгоре с *** си за 1000 лв!
  • #12
    До 7 и 8 ( преди 6 месеца )
    Не знам аз ли трудно обяснявам или вие не разбрахте тази част " След ДВЕ ПОСЕЩЕНИЯ НА БЕНЗИНОСТАНЦИЯТА СМЕТНА че ще му е ПО-ЕВТИНО да изгуби 5-10 000 лв от препродажбата И през това време да кара друга Тесла втора ръка, ОТКОЛКОТО ДА ПОДДЪРЖА bmw-то" още малко факти за да вникнете в контекста. С тесла модел 3 за 13 месеца беше изминал около 60 000 км изключително със зареждане на безплатните зарядни на Тесла и дали на майтап каза, че за това време е изхарчил колкото за пълнене на един резервоар.
fallback
Последни