fallback

Mercedes-AMG представи най-бързия модел в историята си

Хибридният GT63 S E Performance развива 805 к.с. и вдига 100 км/ч за 2,7 секунди

Премиерата на новия суперхибрид на Mercedes-AMG беше анонсирана още преди месеци, като спортното купе с две врати направи своя дебют пред публика в Китай. Мястото за премиерата беше пистата в Шанхай, където се провежда петия кръг от шампионата във Формула 1, като то не е избрано случайно, тъй като Mercedes-AMG GT63 S E Performance използва редица технологии от моторните спортове. И това го прави най-бързо ускоряващият автомобил на спортното подразделение на Mercedes.

Запознатите с продуктите на Mercedes-AMG знаят, че E Performance е името, което компанията дава на хибридните си модели. В случая GT63 S E Performance получава 805 к.с. от 4,0-литров V8 с двойно турбо отпред и електромотор на задната ос. ДВГ осигурява 603 к.с., но по-впечатляващ е комбинираният въртящият момент - 1420 Нм.

Всичко това осигурява ускорение от 0 до 100 км/ч за около 2,7 секунди. И въпреки че новото поколение на купето получава две допълнителни седалки, официално това е най-бързо ускоряващият сериен модел, създаван някога от AMG. А още по-впечатляващо е, че този автомобил тежи над 2,2 тона.

Технически това е plug-in хибрид, но в случая не е търсено намаляване на разхода на гориво. Батерията има капацитет от 6,1 kWh, като от Mercedes посочват пробег само на електричество от 13 км. За постигане на високата производителност батерията се държи на оптимална температура, така че да черпи най-много енергия, когато е необходимо.

Деветстепенна трансмисия с двоен съединител предава мощността чрез системата за задвижване на всички колела 4Matic+ на Mercedes-AMG. При нормална работа електрическият мотор задвижва само задната ос, но когато се установи приплъзване, мощността може да бъде насочена напред. Кормилното управление на задната ос и окачването AMG Active Ride Control със стабилизация при накланяне са стандартни за модела.

Спортното купе разполага и с карбоново-керамичните спирачки. Шестбуталните апарати захващат 42-сантиметрови ротори отпред, монтирани зад стандартните 20-цолови колела, докато 38-сантиметрови ротори с еднобутални апарати са поставени отзад. Предлагат се опционални колела до 21 цола.

Осемте режима за шофиране AMG DYNAMIC SELECT „Electric“, „Battery Hold“, „Comfort“, „Smoothness“, „Sport“, „Sport+“, „RACE“ и „Individual“ са съобразени с новата технология на задвижване. Всички те адаптират важни параметри - реакцията на задвижването и трансмисията, характеристиките на кормилното управление, амортисьорите на шасито или звука. Програмите могат да се избират чрез бутона AMG и централния дисплей в централната конзола или бутоните на волана.

Хибридното спортно купе обикновено стартира безшумно („Безшумен режим“) в програмата за шофиране „Комфорт“, когато електромоторътг е включен. Иконата „Ready“ в арматурното табло сигнализира, че автомобилът е готов за движение. В допълнение, звучи мощен звук като акустична обратна връзка, че автомобилът е готов за движение. Излъчва се в интериора през високоговорителите в салона.

Що се отнася до външния вид, версията E Performance почти не се различава от стандартния AMG GT63. Все пак е добавена специална емблема към капака на багажника, а на задната част има врата, която крие порт за зареждане. Невидими са промените в системата за аеродинамика, предназначена да оптимизира производителността специално за хибридното задвижване. Кокпитът с 2+2 места напълно повтаря стандартният Mercedes-AMG.

Още снимки на спортното купе - вижте в галерията:

fallback
  • #6
    До долния ( преди 7 месеца )
    Факт е че си супер по комплексиран от мен щом ми отговаряш
  • #5
    Факт ( преди 7 месеца )
    4, факт е че си комплексиран селинджър. Факт, е че и твоя кадет чист дизел е 49 коня и със сигурност има страхотни характеристики.
  • #4
    Факт ( преди 7 месеца )
    Жалка мощност смешни характеристики
  • #3
    Шефа ( преди 7 месеца )
    Истински МЕРЦЕДЕС-Лидера.
  • #2
    анонимен ( преди 7 месеца )
    С 600 кила по-тежък от 911 турбо s. Това е всичко друго, но не и спортна кола, поредната драгаджийска изгъзица, за кисели акльовци с пари, на по 20тина години, които не могат да карат, а си мислят, че спортната кола е само да си пръв на светофара.
  • #1
    бг Тренера ( преди 7 месеца )
    те това е кола !
fallback
Последни