fallback

Nissan представи радикално обновения Qashqai

Популярният SUV получава променен дизайн и подобрено оборудване

Японският Nissan обнови най-популярния си SUV на европейския пазар - Qashqai. Компактният модел е придобил нов външен вид с радиаторна решетка в стила на самурайска броня, както и допълнително оборудване. Гамата от двигатели обаче си остава същото.

Дизайнерите на Nissan са се постарали Qashqai да очарова още от пръв поглед. SUV-моделът има напълно нов външен вид, с радиаторна решетка в стила на самурайската броня и модифицирана светлинна технология, като донякъде прилича на електрическия Araya.

Фаровете вече са с адаптивен модул за дълги светлини, който е допълнен от по-малък модул за по-широко разпределение на светлинния сноп. Това решение подобрява видимостта през нощта или в мъгла. Точно под основните лещи има дневни светлини. Те се състоят от пет малки светещи елемента, чиято форма е идентична с „люспите“ на решетката. Формата на светлините не е променена, но съдържанието им е променено.

Стандартните джанти за обновения Qashqai са с диаметър 18 цола, въпреки че за по-старите версии се предлагат 19- и дори 20-цолова. Цветовата гама за каросерията е попълнена с три нови нюанса - перлено бяло, перлено черно и синьо Deep Ocean.

Интериорът се отличава с тапицерия от алкантара и подобрени материали за тапицерия на седалките, включително частично капитонирана първокачествена естествена кожа. Мултимедията Nissan Connect вече поддържа услугите на Google, а комплексът от помощни системи е сериозно актуализиран. Например, стана възможно да се персонализира нивото на намеса на различни асистенти.

Задвижващите системи на Qashqai са същите като досега. Началните версии на модела са оборудвани с 1,3-литров бензинов турбомотор с 4 цилиндъра (140 или 158 к.с.) с 12-волтов стартер-генератор.

По-скъпите опции имат собствена система e-Power. В нея 1,5-литров двигател с турбокомпресор (157 к.с.) с променливо геометрично съотношение на компресия работи като генератор, а електрически мотор с мощност 190 конски сили отговаря за въртенето на колелата. Тези версия в смесен цикъл харчат 5,1-5,3 литра гориво на 100 км.

Още снимки на обновения Qashqai - вижте в галерията:

fallback
  • #7
    Да ви осветля ( преди 3 седмици )
    Неговият аналог Тойота Корола Крос е по-добър.
  • #6
    Да ви осветля ( преди 3 седмици )
    Неговият аналог Тойота Корола Крос е по-добър.
  • #5
    анонимен ( преди 4 седмици )
    При положение, че на сайта ви картинките са смешно малки, дизайнът е демоде от преди 20 години, да слагате и изкачащи реклами, които закриват съдържанието, вече е прекалено. Към това добавям и нуждата от десетки презареждания на сайта, за да се разгледат картинките и изключително ниското ниво на статиите. Некадърност и алчност! Гарантирано от групировката T И M.
  • #4
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Дачия новата е над 60к, Кашкай с всички екстри е 70к в момента, евтини коли вече няма.
  • #3
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Премахнали са модела с най-базово оборудване, което значи, че цените ще са нагоре. Всички се опитват да продават "премиум". За обикновените хора май ще остане само Дачия :(
  • #2
    raiders ( преди 4 седмици )
    Дам, тези хубави хибриди, пак харчат бензин по 2.70лв./л. гледам днес на бензиностанцията. Ясно защо разпродадоха стария на 56 000лв., но този обновен кашкай е доста добър. И като визия, вътре, абе пипнали са го. Зависи и цената как ще почне, всичко над 60к е самоубийство за продажбите.
  • #1
    анонимен ( преди 4 седмици )
    "харчат 5,1-5,3 литра гориво на 100 км" - Реален разход на магистрала 10,5-12 л/100. Честито на печелившите.
fallback
Последни