fallback

Китайци започнаха да продават кола с твърдотелна батерия

Електромобилът на IM Motors изминава 1000 км с едно зареждане

Само няколко седмици след като обяви пускането на своя четвърти електрически модел и обеща впечатляващо представяне, китайската компания IM Motors официално отвори предварителните поръчки за новия седан L6.

В края на март изпълнителният директор на IM Motors обяви, че новият L6 ще бъде един от първите автомобили на китайския пазар, който ще работи с истински твърдотелни батерии. Сега автомобилният производител потвърди, че седанът ще се захранва от твърдотелни батерии, ще има пробег от над 1000 км и шаси, специално пригодено за т.нар. интелигентно шофиране.   Новостта е достъпна за китайски купувачи в три конфигурации. Базовото L6 Max Standard Edition струва от 31 800 долара, IM L6 Max Performance Edition стартира от около 41 475 долара, а флагманът L6 Max Lightyear Edition е на цена от 45 650 долара.

Компанията отбелязва, че само моделът Max Lightyear Edition е оборудван с въпросните иновационни батерии с капацитет 130 kWh, която осигурява ултрабързо зареждане и пробег от над 1000 км. По-достъпните версии са оборудвани с "нормални" батерии с капацитет 90 и 100 kWh.

Известно е, че автомобилът е оборудван и с LiDAR, който поддържа трето ниво на автономност. Бета тестването на съответния софтуер ще започне още през това тримесечие, а серийното му внедряване е планирано за четвъртото тримесечие на 2024 г.

fallback
  • #12
    Nev ( преди 7 месеца )
    До колкото знам, имаше поне няколко статии, Тойота отдавна разработват твърдотелни батерии и са готови вече с тяхната, 2025 трябва да се появят първите на пазара в тяхната гама.
  • #11
    Ехааа, ( преди 7 месеца )
    ушанките произведоха нов Москвич.
  • #10
    Ехааа, ( преди 7 месеца )
    *** произведоха нов Москвич.
  • #9
    Хвалипръц ( преди 7 месеца )
    До 7: Плътността е именно маса/обем. Но енергийната плътност за която говориш далеч не е толкова проста величина. Една и съща батерия може да бъде с по-висока ефективна плътност на енергията и да изкара 5 години експлоатация, или по-ниска и да изкара 15. Въпрос на дизайн.
  • #8
    Хакамото ( преди 7 месеца )
    Автопилот на китайските коли представлява китаец които е внедрен в таблото вътре и управлява когато му се даде команда ,
  • #7
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Стига с тези:"батерията има 1000км пробег", говорете за плътността на кг или на обем.
  • #6
    До 5 ( преди 7 месеца )
    Интересно как цял ден гост го нямаше и изведнъж като се появи, и в рамките на 3 минути се появи и това мнение заедно с неговите "РУК ( преди 24 минути )МитичкЕ,с моя Ник ли ще работиш вече." На мен никове не ми трябват. Аз съм казал някои неща преди 10 години и си ги повтарям и до днес и са втръснали на всички. Разпознаваем съм и без да пиша с никове и редовно не бъркате се с някой който споделя моето мнение. Така че гостенино, не ти се получава провокацията!
  • #5
    РУК ( преди 7 месеца )
    МитичкЕ,с моя Ник ли ще работиш вече.
  • #4
    РУК ( преди 7 месеца )
    Я да видим правилно ли съм разбрал? Японците се провалиха,че не пуснаха масово коли с литиево йонни батерии?При условие,че очевидно има по-добра технология за батерии.Сега се провалят,че не пускат масово коли с твърдотелни батерии,в зората на тази технология.Т.е. като спестят милиарди и пуснат коли с развита,достъпна технология,приемлива за масовия потребител,това е провал, а не разумен бизнес подход? Евала логика!Обаче на пристанищата в Европа,залежали по 18 месеца Тойоти няма!
  • #3
    До 2 ( преди 7 месеца )
    Абе комунистическа подлого, твърдотелни батерии се разработват от много фирми, но всички освен китайците държат на първо място да постигнат истинска безопасност при този вид технология!Китайците нито са я постигнали, нито пробега им с тази батерия е реални 1000км!
fallback
Последни