fallback

И новият Mercedes-Benz E-Class влиза в сервизите

Проблемът е в неправилно поставен кабелен сноп на трансмисията

Mercedes-Benz обяви сервизна акция за новата Е-Class (серия 214), моделна година 2024. Тя ще засегне автомобилите, продадени на пазара в САЩ. Според документите, подадени в Националната администрация за безопасност на движението по пътищата (NHTSA), седанът и комбито са оборудвани с трансмисионен кабелен сноп, прекаран твърде близо до задвижващия вал.

Проблемът в случая е опасност от загуба на мощност, която може да бъде причинена от контакт на кабелния сноп от контакт със задвижващия вал. Сервизната акция ще засегне около 400 бройки, произведени между 27 април 2023 г. и 29 януари 2024 г. Те са от моделите E 350, E 450 и E 450 All Terrain, като техните собственици ще трябва да посетят сервизи на марката за коригиране или смяна на кабелите.

Базираният в Щутгарт автомобилен производител твърди, че въпросният проблем е коригиран в производството още на 26 февруари чрез подобряване на контрола на качеството. Всички изтеглени превозни средства имат VIN номера, започващи с W, което означава, че са произведени в Германия.

Собствениците могат лесно да определят дали техните E-Class са били изтеглени или не, като пуснат идентификационния номер на автомобила на уебсайта на автомобилния производител в САЩ.

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Също така има една приказка, че сега колите се правят не от инженери, а от счетоводители...
  • #3
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Сегашният Мерцедес не е като едно време. Последният истински качествен и здрав е 124ката. След това всичкото е брак още от конвейра - да изкара гаранцията и или почва тормоза със скъпите части и ремонти, или коша. Великите БМВ и Ауди са същата работа. Сега ако искате здрава кола - Хонда или Тойота все още, всичко останало е ***.
  • #2
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Затова много хора предпочитат бюджетни решения, поне се утешавам че за толкова пари, какво да искам от Астрата, че веригата прихлопва от време на време - че то и на БМВ масово ги сменят преди 100 хил. км
  • #1
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Счетките в Мерцедес копаят ново дъно, а ФВ са плътно зад тях с проблемите с надеждността. Триото се допълва от БМВ които след 99-та нямат надежден модел, та вече никой не се учудва че прекарват много време в сервизите. Единственото което засега ги спасява е че и китайците произвеждат същите биклюци, а японци и корейци не са евтини. Хората които ценят времето и парите си, и им се налага сами да си карат колите по сервизи, отдавна са извадили триото от списъка си.
fallback
Последни