fallback

Мъск: Зад пожара в завода в Германия стоят „по-големи сили“

Босът на Tesla не се отказва от разширяването на предприятието след серията инциденти

Илон Мъск, босът на Tesla, изненадващо посети първия европейски завод на компанията – този до Берлин. Предприятието пострада миналия вторник след огнена атака на екоактивисти.    

Мъск се включи в събиране с работниците в Грюнхайде, на което беше и общинският шеф по трудовата част Микаела Шмиц. Репортери заснеха милиардерът отдалеч, който се обърна към тях и извика „Deutschland rocks”. Всеки може да си го преведе, но все пак нещо като нашето „Германия кърти“, „Германия е яка“ или „Германия разбива“.

Разбира се,излишно е да разказваме с какво пристигна Мъск, който се държеше като рок звезда. Той се появи пред работниците да реч с момче, качено на врата. И първите му думи бяха посрещнати с бурни аплодисменти и викове.

Заводъв в Грюнхайле  беше спрян миналата седмица след подпалване на електроснабдяването. Това засегна хиляди местни жители, близките болници, домове за възрастни и логистични центрове. Токът беше пуснат чак в понеделник, когато г-жа Шмиц призова първа смяна да се връща на работа.

Отговорност за атентата пое лявата групировка, наричаща себе си „Volcano Group“. Екстремистите обвиниха Tesla в експлотация и призоваха за тотална разруха на фабриката. Прокуратурата вече започна разследване.

Tesla отвори завода през март, 2022 година, хвърляйки смело ръкавица към немските автобрандове на тяхна територия. Подразделението на Мъск вече преживя протест на екоактивисти, които лагеруваха в близката гора срещу планове за разширяване територията на завода. Tesla иска да построи депо, складове и дори детска градина., като вземе 100 хектара от дърветата. Това раздразни не само някои еколози, но и местни активисти, които се разтревожиха от недостиг на вода.

Попитан от разстояние от репортерите дали още смята да разширява завода, Мъск отговори веднага: „Категорично!“. Към момента там работят около 12 500 души. Шефът на Tesla допълни, че в предприятието ще се сглобява и камиона Semi. И допълни, че според него зад пожара стоят „по-големи сили“, но не уточни кои са те.

fallback
  • #9
    До 8 ( преди 2 месеца )
    Дай бройката да сметнем, ако всички минават по 1 000 км на ден Колко ток ще им трябва? Тъкмо си на опашката *** да ги попиташ По колко километра минават на ден и по колко на година?
  • #8
    От границата ( преди 2 месеца )
    Идете на капитан Андреево и пребройте колко тира са на паркинга и колко са на опашката.Ако бяха електрически,трябва едно нова АЕЦ с четири блока за зареждането им.На всеки ГПП и паркинг трябва по един АЕЦ.
  • #7
    анонимен ( преди 2 месеца )
    от миналия век има електрически влакове движат се по релси с двама ватмани които са за превенция сняг дъжд поледица тъмната и светла част на деня без никакви рискове от точка А до Б но визионерите мъкнат батерии автономни технологии камери лидари скенери софтур естествен интелект общо взето дай да правим нещо кото да претопляме водата и да я изстудяваме важното е едни пари да вземем
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тест за антиелектрици. Ако от другия понеделник Тесла започне да произвежда по 100 000 камиона годишно във фабриката в Берлин, колко години ще са необходими за да се заменят всички дизелови тирове поне в Европа? Втори бонус въпрос ако въобще сте отговорили на първия. Кога смятате че Тесла ще започне да произвежда по 100 хиляди камион на годишно в световен мащаб. Не само в Европа? Хайде сега погледнете отново през терасата и обяснете че няма електрически тирове.
  • #5
    Солар ( преди 2 месеца )
    А фотоволтаиците са си здрави на покрива и знам накъде биеш, но си прекалено технически неграмотен за да ти обяснявам технически термини. На по елементарен език ще обясня както винаги с практически пример, че както в момента 3 000 вата фотоволтаици на покрива ми осигуряват само 5- 6000 вата топлиннамощност, защото има облаци, то ако спре тока няма да могат да ме осигурят и 3 вата да си заредя телефона. Същото е и в Берлин.
  • #4
    Гост ( преди 2 месеца )
    Фотоволтаиците на покрива дали са здрави?
  • #3
    Гост ( преди 2 месеца )
    Миналата година Пепси купиха пробно няколко камиона Семи и след това настана тишина.Адреналинката електричка, пророк Мъсков замени всички дизелови камиони с електрически.
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Дали тези "големи сили" не са същите, които отложиха евро 7 и плащат за черния PR срещу електромобилите през последния месец? Само обърнете какъв ресурс са нали за последните няколко дни? Избройте статиите!
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "Шефът на Tesla допълни, че в предприятието ще се сглобява и камиона Semi." Ти да видиш. Това не трябваше да го пишете, защото още първият антиелектрик след прочитането на това изречение, ще излезе на терасата, ще се огледа по улицата и ще си каже неговата си истина : "къде са тези камиони, не ги виждам, а мит бъстра лъже че щели да заместят дизеловите. Такива камиони няма и няма да има" само изчакайте! Знам им действията 10 хода напред и три знам им мисленето и ходовете за три години напред.
fallback
Последни