fallback

Renault залага на нова стратегия - ще продадава ЕV и ДВГ заедно още 10 години

Френският производител реагира на забавянето на продажбите на електромобили

Само преди 2 години главният изпълнителен директор на Renault - Лука де Мео, прогнозира, че към края на десетилетието европейската гама на френския производител ще се състои предимно от електрически превозни средства.

Нещата обаче се променят и сега става, че компанията няма са „сложи всички яйца в една кошница“, като в обозримо бъдеще - поне през следващите 10 години, ще продължи да предлага автомобили с ДВГ заедно с електрически модели. Новата стратегия беше разкрита от изпълнителният директор на марката Renault - Фабрис Камболив.

Говорейки пред Automotive News Europe на международното автомобилно изложение в Женева, топ-мениджърът беше категоричен, че Renault ще предлага едновременно електромобили и модели с ДВГ, но с хибридна технология, във всеки сегмент на пазара.

„За мен изобщо не става въпрос да преминем изцяло на електричество през 2030 г. – ние ще следваме тенденциите с две много конкурентни предложения в нашата гама, като те ще бъдат от двата вида - електромобили (EV) и ДВГ“, коментира Камболив.

Новият пазарен подход ще позволи на Renault да отговори на пазарните тенденции от последните месеци, които показаха значително забавяне на продажбите на електрически превозни средства. Французите, подобно на други производители - като Toyota, например, са категорични, че клиентите са най-важното в случая и пазарът трябва да следва техните желания и възможности.

fallback
  • #44
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Че тя и старата стратегия беше същата.
  • #43
    До 43 ( преди 8 месеца )
    Той гостенина Радев и всичките му адреналинки нито една новина не могат да разберат, А ти очакваш мен да разберат. Ето го пак е дал новина от обективно в която се казва, че сметките на германците са намалени с 30% в сравнение с предишната година, а той разбрал обратното. Казват му че поскъпнал газа, той е разбрал, че е било тока. В предишната новина която даде от обективно, беше разбрал всичко за фотоволтаиците на обратно от това което пише В статията и мислеше че се е случило нещо лошо с тях.
  • #42
    Цитатче ( преди 8 месеца )
    #213 Гост Киловат мощност се получава от 0,085 кг нафта,което е около 1 литър.Пише го в учебниците,провери преди да спориш.14:23 05.08.2021Статията е "Най-после се появиха нов вид батерии за електромобили"
  • #41
    анонимен ( преди 8 месеца )
    МитЕ,ти си оставаш неразбрания гений.Как не се намери един човек който да те разбира.Виждаш всичко наопаки,като отражение на криво огледало.
  • #40
    До 42 ( преди 8 месеца )
    В момента си цитираш какво точно е интерпретирал мозъкът ти докато аз съм ти говорил нещо различно. Нито ти е за първи нито за последен път да разбереш точно обратното на това което пише. За да разбереш съм ти дал и практически примери, но няколко години не са ти стигнали да ги интерпретираш и тях. Кой разбрал, разбрал. Не не занимавай. Ако не си ги разбрал първите четири години няма да си губя още четири Да ти ги обяснявам. Следващия път дай и източник на цитата, ако имаш топки.
  • #39
    Цитати ( преди 8 месеца )
    Стоманата е Желязна руда с високо съдържание на въглерод, термообработка=закаляване, еластичен колянов вал,5х20%=100%, супер твърда и мега еластична стомана която ръждясва.....
  • #38
    До 39 ( преди 8 месеца )
    Наистина ли очакваш отговор с това обръщение? Няма да ти падна на нивото. Февруари свърши.
  • #37
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    ***,защо тогава плащаме повече за електроенергия при едно и също потребление,щом цените са паднали?
  • #36
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Аз обикновен хибрид не признавам тия електрокари ще ми продават, айде нема нужда.
  • #35
    Познах ( преди 8 месеца )
    "Гост ( преди 50 минути )Сайта Обективно.Германските домакинства плащат 41% повече за енергия." Гостенина пак е прочел статията и всичко е разбрал наобратно. Идва да подкрепя моята теза. Оказа се че не било ток, а енергия. И германците не плащат по-големи сметки за ток, а по-големи сметки за газ и горива за автомобилите. Освен това статията напълно подкрепя мнението ми че германците изминават 13 000 км годишно. Като върхът е, че сметките за енергия са ПАДНАЛИ с 33% през 2023. Изненадани?
fallback
Последни